jozias Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 HalloBen benieuwd wie van jullie het boek van Allen Carr "nooit meer een kater" kent en heeft gelezen?Ik draag het nl zo'n beetje als eeb bijbel met me mee want ik heb er veel aan gehad (om te stoppen dan ) Maar de kunst is natuurlijk niet meer terug te vallen.Wellicht is het een tip voor iemand om het eens te lezen!Zijn positieve aanpak spreekt mij heel erg aan!Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 José,Er zijn mensen die het gelezen hebben. Ik niet.Ik zie dat je aparte draadjes zit te openen. Dat mag, dat is volkomen vrij.Alleen zul je dan niet zo snel reacties krijgen.Wij zitten de hele dag met alles wat ons bezighoudt op een draadje.Dat vind je bij FORUMS > Alcoholdebaas > Ditjes, datjes & dagdraad > en dan het draadje met de datum van vandaag.Vandaag is dat hier : http://forum.alcoholdebaas.nl/...TPAGE=5&enterthread=yZet je vraag daar maar opnieuw, je zult zien hoe snel er dan wel gereageerd gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Ik heb het ook niet gelezen, wél indertijd "stoppen met roken".En ik rookte vrolijk verder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden