jozias Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Hallo allemaal!Zo te zien allemaal heel dappere mensen die allemaal in hetzelfde schuitje zitten!Ik drink al drie jaar veel te veel en het wordt ook steeds meer en dat doe ik ook allemaal nog stiekem ook want ik heb twee kinderen waarvan de oudste bijna 12 is en ik wil niet dat zij het weet.Maar het geeft allemaal ZO veel spanning en toestanden om het te kopen te verstoppen en stiekem op te dri nken, wat een ellende allemaal!Ik heb 2 internetcursussen gedaan en toch gaat het steeds weer mis soms na een paar weken dan weer een paar dagen enz enz....Ik wil het gewoon echt niet meer en nu heeft de dokter ook nog geconstateerd dat mijn lever vergroot is!!!!Maandag ga ik stoppen!!!Groetjes José Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Hoi Jose, sterkte met het stoppen. Ja telkens toch weer beginnen. Zo vermoeiend he. Veel sterkte en Welkom hier natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 22 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Hallo AnBedankt!!Ik ga er echt voor, reden genoeg met twee kleine kinderen zou ik zeggen en jij wat is jou verhaal?Ik heb dit nog nooit gedaan zo op een forum het lijkt wel leukGroetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Beste José,Van harte welkom.Met behulp van de kracht vanuit het forum en de internetbehandeling is het mij eindelijk gelukt om te stoppen met drinken. Daarbij heb ik ook de hulp van de huisarts ingeroepen.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 22 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Wat Goed! En is dat dan al een jaar dus??Zo te lezen is iedereen op dit forum zo'n beetje gestopt.Heel fijn die bemoedigende woorden, het is een vreselijk eenzame strijd eigenlijk dat drinken, ooit begonnen als iets "gezelligs" en 25 jaar later ga je er bijna aan onderdoor!Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Welkom Jose,Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je hier steun zult vinden bij je minder of stoppoging! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 22 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Hallo Gembedankt voor je reaktie, hoe is het jou vergaan de afgelopen tijd, bijna een jaar!Ben je nog teruggevallen?Dat is ook mijn grootste angst want dat is al zo vaak gebeurd...maar ja angst maakt ook meer kapot dan je lief is toch?Hoop nog van je te horen ik kan ook wel wat tips gebruiken.Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Hoi Jose, veel succes met stoppen!!Praat zoals Corinne al zegt, gewoon mee op de dagdraad, dan krijg je veel meer tips.En we staan echt niet allemaal droog hoor, velen weer af en toe een terugval, ik ook.Ik sta nu weer bijna een maand droog en dat wil ik nu zien te houden, gewoon, door de eerste te laten staan!!Als je onze verhalen wilt lezen, zoek je gewoon de naam op bij "wie is wie"....Succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 22 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Hoi Bedankt, het is een raar gevoel ineens, het lijkt nu wel alsof je er niet meer alleen voor staat!Ik moet er van ff inkomen maar heb het gevoel dat dit wel gaat bevallen.Jij ook en jullie allemaal, Succes!Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nicky Geplaatst 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2008 Hallo JoseIk wens jou ook veel moed toe om te stoppenliefs Nicky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2008 Jozias, welkom op het forum.Waarom niet vandaag stoppen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden