shakyra Geplaatst 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst 9 april 2008 Hoi allemaalIk heb mij een maand geleden bij jullie forum aangemeld.In Mijn kop ben ik steeds bezig om te stoppen, maar als het een uur of 3 is gaat het mis.Ik heb me ook al bij het internet hulp aangemeld en ik kon wel terecht maar dan word de dokter ook ingeschakeld.En dat is iets wat me echt tegen staat.Ook heb ik me bij impliciet aangemeld, en daar krijg je een braintraining, maar de tweede keer dat ik dat moest doen, kreeg ik geen goede verbinding.Nu hebben ze dat voorlopig stopgezet omdat er technische redenen zijn en dat kon voorlopig niet op korte termijn.Ik had mijn hoop daar helemaal op gevestigd, maar helaas.Ook mijn gezin is mijn gezuip spuug zat.Ik zelf natuurlijk ook.Ben constant aan het zoeken of ik anoniem hulp kan krijgen.Want vandaag of morgen sleuren ze me aan mijn haren naar de dokter.Ik weet het dus niet meer.Het klinkt zo gemakkelijk, vandaag drink ik niet, maar die rot trek.Zo vaak zit ik ook niet achter de pc, meestal s´morgens want als de kids thuis zijn kan ik toch niet ongestoord internetten.Weten julli soms waar ik nog meer hulp kan zoeken, anoniem dan ????Groetjes Shakyra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Hoi ShakyraWelkom op het forum!Als je hierboven links op het logo van Alchol de baas klikt dan kom je bij hun website terecht.Zij doen gratis anonieme begeleiding voor alcoholisten en zij schakelen je huisarts niet in.Zelf heb ik ook een behandeling bij hun ondergaan en het heeft mijn leven na 32 jaar heftig drinken voorgoed veranderd.Als je gelijk behandeld wilt worden, moet je wel betalen maar dat kan via je verzekering en dan gaat het wel via je huis arts.maar als je je aanmeld en wacht op een vrij plekje dan kost het niets.Waarom vind je het zo moeilijk dat je huisarts het te weten komt.Je zult toch moeten (h)erkennen dat je een alcoholprobleem hebt om succesvol met je alcoholverslaving aan het werk te gaan.Dus dan is vaak de beste stap er met de huisarts over praten.Bovendien kun je dan gelijk bij Alcoholdebaas aan de slag.Je kan ook elke middag hier om een uur of drie komen schrijven onder 'ditjes en datjes' ,waar we elke dag een nieuw draadje openen en met elkaar over onze dag, angsten, schuldgevoelens e.d en het normale leven praten. Er zijn meestal wel mensen ingelogt op die tijd, om je door dat moeilijke moment heen te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst 13 april 2008 Hoi Shakyra,Wat je verteld klinkt me bekend in de oren... klokslag 15:00 begon ik te zweten en iedere keer begon ik weer opnieuw ook al had ik mijzelf beloofd het niet te doen..Uit welk deel (provincie) van Nederland kom je ? Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shakyra Geplaatst 14 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2008 HoiIk kom uit Zuid Holland, hoezo ?????Tja en waarom ik het moeilijk vind om naar de dokter te gaan is omdat ik het een half jaar geleden al aangekaart had, dat ik graag slaappilletjes wilden hebben, en dat ik dronk om in slaap te komen.Hij wilden geen pilletjes geven, moest maar iets anders proberen.Want slaappilletjes werken ook verslavend.En voor de rest reageerde hij er niet op.En met wel meer dingetjes dat ik denk eikel.Als ik mijn oude dokter nog had dan had ik het wel gedaan, met die kon je in ieder geval praten.Maar hoelang heb jij er op moeten wachten voordat je geholpen werd ???Anoniem dan ???Groetjes Shakyra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 april 2008 Rapport Share Geplaatst 14 april 2008 Shakyra,Blijven aanmelden tot je er tussenkomt.Ik had toevallig gelijk prijs vorig jaar. Was maar goed ook, want ik weet niet wat er anders was gebeurd. Ik heb wel mijn huisarts ingeschakeld. Niet voor slaappillen, wel voor ondersteuning bij het stoppen.Slaappillen zal ze mij heus niet meer geven.En verder raad ik je aan om hier rond een uur of drie te komen. Iedere keer als die trek begint.Zorg er ook voor dat er niets te drinken is in huis. Als je huisgenoten je graag alcoholvrij willen zien, zullen ze je daar vast bij helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shakyra Geplaatst 15 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2008 Hoi Adam en de rest en bedankt trees.Bedankt voor je advies, en voor de rest om denk ik er toch over om het dan maar toch via de huisarts te doen.Ik had mijn hoop heel erg gevestigd op braintraining van impliciet, en ook op internetbehandeling.Maar als het niet gaat dan moet het anders hé.Tja en s´middags zijn de kids thuis en dan is het huis te klein als ze niet op de pc kunnen.Dan staan ze echt te hijgen achter me.Ze willen wel dat ik van die drank af komt maar ze werken er zelf niet echt aan mee.Als ze thuis komen dan begint bij mij de stress al op komen.En zo is het ook begonnen ter ontspanning hé.Het eten koken wat dragelijker maken altijd dat gezeik over het eten en dat geruzie.Maar goed ik denk erover.Groetjes Shakyra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden