casiris Geplaatst 23 april 2008 Rapport Share Geplaatst 23 april 2008 Hallo, ik ben hier voor de eerste keer. Mijn internetbehandeling is vandaag begonnen,en ik vind het heel spannend. Ik heb er bijna niemand iets over verteld, uit angst dat ik het niet volhoud.Het moeilijkst was het gesprek met m'n huisarts (als hij erachter staat ben je veel eerder aan de beurt), want ik zit zelf in de gezondheidszorg,en ben afhankelijk van de verwijzingen van huisartsen. Ik hoop dat hij zijn beroepsgeheim niet schendt.Hij was gelukkig erg begripvol,en wil me steunen.Hij waarschuwde wel dat ik niet afhankelijk moet worden. Hij zei dat ik zelf de kapitein was en bleef, alleen Ik kan zelf veranderen. Die uitspraak zal me wel bijblijven.Ik reageer nu nog niet op andere berichtjes, ik ga eerst overal rondneuzen op het forum. Ik drink nog wel, maar hoop door de steun van de begeleider snel te gaan minderen/stoppen.Vooral in het begin zal ik die steun dubbel en dwars nodig hebben, 25 jaar overmatig alcoholgebruik is niet zomaar opgelost.Ik hoop hier m'n verhaal kwijt te kunnen,en later meng ik me wel in gesprekken .En wat is het mooi weer vandaag!Ik ben lekker vrij vanmiddag.Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
casiris Geplaatst 23 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2008 Het was de bedoeling dat dit verhaal bij de andere discussie van 23 april kwam te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2008 Hoi hoibeetje late reactie, maar welkom op dit forum!!En je zit hier goed hoor, om je voor te stellen!!Hoe gaat het nu??Als je erover wilt praten, kom je naar "ditjes en datjes" en dan de goede dagdraad zoeken!!Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Hoi Casiris,Welkom op het forum.Ik ben Pepita en sta ergens bij september.Ook ik drink al jaren te veel.Ik drink nog wel, maar wel een stuk minder dan voorheen.Het forum is een fijne en veilige plek om te vertoeven er worden zoveel wezenlijke dingen gezegd.ik wens je veel succes toe met het stoppen/minderen met alcohol. Ik doe met je mee.Groetjes van pepita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden