Spring naar bijdragen

Ook "nieuw" hier


twentenaar

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben iemand uit twente en drink teveel jww
Drink al meer als 13 jaar maar de laatste jaren bij problemen en later in het weekeind daarna elke dag steeds meer
Ik heb al een leefstijltraining doorlopen bij tactus en daarna twee maanden droog geweest
Daarna ging het op en neer soms 4 weken droog dan weer 2 maand niet
Ben sinds 5 weken voor de 2e keer bezig met refusal
En dacht laatst ach ik heb zondag wel verdiend om er een paar te drinken en liet dus even de refusal liggen
Maar ja als ik weer begin heb ik het moeilijk om weer te kunnen stoppen
en zo ben je 10 dagen verder en heb je op 1 dag na elke dag weer gedronken
En als ik dan drink begin ik smorgens vroeg al eerst een fles jww en dan pas onbijt
Tja dan heeft refusal gebruiken vandaag ook geen zin meer denk ik dan
Weer een dag verzopen
Sinds dinsdag sta ik droog en ik wil dit wat langer vol gaan houden
Heb het echt moeilijk niet zozeer met het niet drinken maar met de lichamelijke afkick verschijnselen
Ik slaap slecht (genoeg tijd gehad om snachts het forum door te lezen )emoties gieren door mijn lijf
Snel op m'n teentjes getrapt enz.
Ik heb me een paar weken terug weer aangemeld bij tactus en er gaat de komende weken van alles opgestart worden voor me
Mijn 1e mijlpaal is 30 dagen geen jww

ow en die reclame bladen van de supermarkt staan nu bomvol met aanbiedingen van jww
die moeten ze verbieden
:devil:

Ik hoop hier een fijne tijd te hebben en heb de afgelopen dagen veel aan jullie verhalen gehad
Het inloggen op het forum verloopt niet soepel (ivm de uitval laatst) vandaar dat het even duurde voordat ik mijn wachtwoord had

Twentenaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Twentenaar!

Blij te horen dat je al steun hebt gehad aan het forum!
Ik hoop dat je hier door meelezen en eventueel schrijven je doelsteliing kunt halen!
Je weet hoe het voelt om al even droog te staan! ik hoop dat je ook kunt voelen hoe het is langer droog te staan!
Afkicken als je zolang hebt gedronke is lastig1 Ikzelf heb bijna 25 jaar teveel gedronken! Dat is niet zomaar uit je systeem! Dit forum is erg krachtig en samen met andere hulp maak je een goede kans als je gemotiveerd bent1
Sterkte en tot ziens op ons draadje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twentenaar,
Welkom hier.
Zelf slik ik ook weer Refusal sinds een kleine maand.
Door het stoppen met roken dreigde ik mijn nuchterheid te verliezen.
Dus maar weer aan de Refusal.
Ik heb 'slechts' een jaar of 6-7 gedronken, maar dat is lang genoeg om te weten wat de hel op aarde is.
Ik ben verslaafd aan mijn nuchterheid. En dat is een hele goede verslaving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...