pieker Geplaatst 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2008 hallo allemaal,ik ben pieker en sinds vannacht hier gekomen.Ik wil mij binnenkort wat beter voorstellen want ik ben nu erg moe van een aantal dagen tot laat in de nacht op te blijven en mijn wijn op te maken(blehh)en vervolgens weer op tijd op moeten staan.Ik heb vanmorgen beloofd aan mijn man (hij is heel lief hoor)dat ik voorlopig niet zal drinken(ik vind dat voor een paar dagen nog wel te doen,maar dan..)en ik ga dus zometeen slapen,met mijn andere verslaving nl.een slaappil.Ik gebruik ze nooit tegelijk ,maar die pil is nu toch beter dan een nieuwe fles wijn ,denk ik.Groetjes,pieker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juul Geplaatst 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2008 Welkom hier, er staan ook veel tips op het forum om te stoppen en wat de bijwerkingen zijn.De eerste dagen zijn het zwaarst, maar als je die overleeft is het eigenlijk niet zo erg moeilijk om het daarna maandenlang vol te houden.Of voorgoed de alcohol de baas zijn:)Denk goed na wat je jezelf beloofd, want "voorlopig" is wel een erg ruim begrip.Hoop dat je jezelf binnenkort wel wat beter voorstelt en kom ook terug op het forum, zijn lieve mensen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 Pieker: welkom. Goed dat je de eerste stap hebt gezet. Het begin is gemaakt. Ik hoop voor je dat het vandaag in ieder geval lukt om niet te drinken dan ben je al aardig op weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 Pieker,Welkom en succes bij het stoppen.Dag per dag, want een dag is te overzien.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden