Babe Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 hallo ik ben kater:ik ben een getrouwde vrouw van 47 jaar,2 kids,met een baantje van 15-20 uur,al zeker 25 jaar alcoholist.Vorig jaar heb ik de internetbehandeling gevolgd en ben ik 5 maanden adb gebleven,ik krijg deze week het laatste ,vinger aan de pols contact.Ik ben hier met een nieuwe naam omdat dit een nieuwe poging is. Ik was hier toen onder de naam Mies.Met de feestdagen nam ik de eerste en verviel van kwaad tot erger.De truckjes die ik geleerd had,komen nu niet eens uit de doos,en de paar keer dat ik probeer me tegen de trek te verzetten hielpen mijn zorgvuldig geleerde hulpmiddelen niet.Elke dag probeer ik nieuwe helpende gedachten te maken omdat de oude niet meer lukken en het lukt me maar niet iets te verzinnen.Na maanden ben ik dan terug op het forum, de eerste stap is weer gezet.na gesprek op het forum heb ik besloten katermies te gaan heten:De nieuwe met de oude Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 Ha Katermies: nou je hebt in ieder geval ervaring met het niet drinken. Het is heus niet zo dat je helemaal opnieuw moet beginnen. Je gaat gewoon verder waar je bent gebleven. Weer weten waarvoor je het doet en of je het wel echt wilt. Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 Katermies,Samen komen we er wel. Gewoon dag per dag.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babe Geplaatst 4 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 an en cpas bedankt voor jullie reaktie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden