Spring naar bijdragen

Hallo allemaal

Madinda

Aanbevolen berichten

Juist, ik ben nieuw. ga eerstdaag starten met het onlineprogramma om me te helpen de alcohol de baas te worden en ik heb er wel zin in want ik vind het leuk om een glas te drinken maar na enkele glazen blijkt de alcohol inderdaad de baas te worden en lijkt het wel of mijn hersens niet meer werken en mijn lichaam als op de automatische piloot van de ene kroeg naar de andere loopt. Gelukkig geraak ik iedere keer netjes in mijn bed maar ik zou eigenlijk liever weten hoe ik in mijn bed ben geraakt.
minderen of stoppen, ik weet het niet, stoppen lijkt me makkelijker dan minderen, mgecontroleerd drinken, op vakanties en op speciale gelegenheden 3 of 4 maal per jaar 2 glaasjes lijkt me ook wel leuk. ik zie het wel.
tot binnenkort
Madinda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gallo Madinda, welkom! Hoe later de avond...!
Goed van je dat je de internetbehandeling gaat volgen; die is voor mij, en meerderen hier, heel belangrijk (geweest). En inderdaad ontdekken de meesten van ons dat het helemaal laten staan voor ons makkelijker is dan het met mate drinken. Ik ben in ieder geval te onmatig om gematigd te kunnen drinken!
Heb je onze ''huiskamer'' al gevonden? Het dagdraadje, die openen we iedere dag, en er is bijna altijd wel iemand om mee te praten. Lees mee, en praat mee als je dat wilt! Je bent snel genoeg ingeburgerd!
Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Madinda,

Fijn dat je met ons "meedoet". Ik heb ook de internetbehandeling gedaan en sindsdien is het me, een énkel uitglijer hier en daar, gelukt om Alcohol de Baas te worden. Dat geeft een kick !!
Er is veel gebeurd de afgelopen periode in mijn leven en het leven is niet echt makkelijker geworden, maar ik weet wél elke dag hoe ik in (en weer uit) mijn bed ben gekomen. Ik heb de controle weer terug, en dat is een heerlijk gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Madinda: welkom op het forum. We worstelen hier allemaal met hetzelfde probleem en hebben allemaal dezelfde wens. drank de baas worden. Ik ben hier vanaf augustus vorig jaar en ben ook met internetbehandeling begonnen. Grotendeels heb ik het droog gehouden, maar soms viel ik toch weer terug. Maar met hetgeen je leert kan je jezelf toch weer oppakken voordat het te erg gaat worden.
Ik wens je veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...