Spring naar bijdragen

op nieuw op forum


ziba

Aanbevolen berichten

hello iederen mijn naam is ziba en ik was meer dan een jaar weg dus ik dacht ik ga me opnieuw voorstellen .ik heb een alcoholproblen en ik ben de alcohol meer dan een jaar baas ik ben getrouwd en ik heb een kind ik werk en ik studeer ik was meer dan een jaar niet op forum .ik vind het leek om weer op forum te zijn . groetjes ziba

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Ziba, heb ik toch een tweelingzusje? Ik ben vanaf augustus vorig jaar op het forum dus ik zal jou wel net niet gezien hebben. Goed dat je al een jaar ADB ben en fijn als je hierover iets wilt vertellen.
groetjes An.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi jullie hebben me gevraagd hoe is het mij gelukt om te stopenhet is me gelukt dankzij aa ik heb ook internet behandelijng gehad .ik denk aa bijeenkomsten naast internet behandeling kan ook maar iedere moet voor zichzelf uitmaken wat die moet doen bij mij heeft het geholpen groetjes ziba

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ziba, wat leuk dat je weer terug bent en wat een goed nieuws. Ja ik ken je nog wel van mijn begintijd op het forum, Wat een goed nieuws om te horen dat je alweer een jaar droogstaat. Ik ben bijna een jaar geleden weer terug op het forum gekomen en was dat jaar daarvoor even verdwenen (om verder te drinken) Ik ga ook goed trouwens. bijna een jaar nu alcoholdebaas, dat zeg ik er eerlijk bij omdat ik nog 1x teveel gedronken heb en 3x 1 glaasje ofzo, maar de afgelopen 5 maanden sta ik volledig droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...