annieanja Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 goedemorgen!!!Ik lees nu bijna elke dag mee op dit forum en zie steeds nieuwe mensen zich aanmelden.Het schoot ineens door mijn hoofd dat ik mijzelf nog niet voorgesteld heb.nou komt ie.......Ik ben een vrouw van 39 en souschef in de horeca..........daar waar veel genuttigd wordt.Ik ben getrouwd en heb twee prachtige kids die gelukkig nog niet aan de drank zijn terwijl menig leeftijdgenootje al wel eens lafeloos thuiskomt.Ik heb een schat van een man waar ik al 22 jaar mee samen ben.ik dronk elke dag wel een fles wijn...soms twee...of soms wijn en dan nog bier ernaast...soms ook bijna een fles port..Ik heb nu twee en halve week niets meer gedronken.2 verjaardagen en een bbq overleefd en ik moet zeggen dat het wel lijkt alsof het makkelijker wordt.Zo liep ik vroeger langs de schappen in de winkel op zoek naar een fles wijn.........zo sta ik nu voor de pakken met sap:Dik hoop dat er nog velen met ons de weg vinden naar dat schap!!!!!groetjes annie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden