Spring naar bijdragen

hallo ik ben nieuw hier

Impatiens

Aanbevolen berichten

Goedemorgen beste mensen,
ik heb me net geregistreerd en wou me even kort voorstellen.
Ik heb natuurlijk een alcoholprobleem, stoppen is nooit een probleem geweest, maar volhouden wel. Ik drink vooral om angsten en eenzaamheid te onderdrukken. (wat natuurlijk niet lukt)
Ik dacht dat ik kon minderen, en enkel in het weekend een paar glaasjes drinken, maar dit gaat elke keer mis. Het wordt altijd weer maandag en elke maandag denk ik dan, ach alleen vandaag nog enkele glaasjes, wat er dan stiekem heel veel worden, meer dan tijdens het weekend. Tja, hoe de rest van de week dan verloopt, kunnen jullie wel raden...

Ik heb gelukkig Antabuse in huis, en ik ondervind dat als ik dat neem, eigenlijk niet veel aan drinken denk. Voor mij is het een goed hulpmiddel en ik heb ook besloten dat ik dat voortaan ga nemen. Ik heb aan mijn man gevraagd dit mee in de gaten te houden. Niet om de verantwoordelijkheid bij hem te leggen, maar meer als steuntje in de rug.

En steun heb ik erg nodig, daarom heb ik me aangemeld. Ik zou erg graag met mensen kunnen 'praten' die er ook ervaring mee hebben. Want het leven dat ik tot nog toe leidde, wil ik echt niet meer.
Ik heb genoeg gedronken voor een heel leven, en ik wil het anders aanpakken. Ik heb erg veel interesses, en ik wil daar nu eindelijk iets mee gaan doen, en dat lukt alleen nuchter.
Hopelijk tot gauw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...