druppel Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 Hoi ik ben Druppel, en heb net als jullie allemaal een alcohol probleem!!Vind het een fijn idee om dat met jullie te mogen delen, en het ff lekker van je af te kunnen praten. Ik ben nog maar pas gestopt 10-06-2008 en heb gister alweer een wijntje genomen :-(( . Maar pak de draad gewoon weer op, want het gaat nou eenmaal met vallen en opstaan! Ik denk maar zo dat iedere dag dat ik niet drink is meegenomen. Nou wens jullie allemaal veel sterkte en succes...Groetjes Druppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 Hoi Druppel, welkom.Je hebt je weg naar dit forum gevonden, dat is goed. We hebben hier allemaal hetzelfde probleem: we hebben moeite met de alcohol. We schrijven hier veel van ons af, en als je het moeilijk hebt is er ook altijd wel iemand die je erdoorheen sleept.Onze dagelijkse discussie hebben we op "het dagdraadje", (forums, ditjes, datjes en dagdraad, en dan klikken op de dag van vandaag).Lees mee, praat mee, het kan over van alles gaan...soms pret maken, maar ook over de meest zware onderwerpen kun je daar praten.Overigens moeten we uitkijken jou niet te verwarren met een andere forummer: te weten Druppeltje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppel Geplaatst 21 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2008 Hoi Trees, bedankt voor je advies ik ga meteen ff kijken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2008 Hallo Druppel, van harte welkom en hoop dat je steun kan vinden hier. We hebben een virtuele huiskamer waar iedereen in en uit loopt maar de deur staat altijd open. Ondanks ellende wordt er ook veel gelachen dus ik hoop dat jij je snel hier thuis voelt. Wil je niet meteen aanvallen maar zou je een andere naam willen gebruiken? Dan is het niet zo verwarrend voor ons en ook de medeforummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppel Geplaatst 26 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2008 Hoi Druppeltje, bedankt voor je berichtje!!Ik begreep dat je wil dat ik me naam verander, maar zag dat er ook een Drup bij is gekomen ( wordt steeds gezelliger ). Ik denk dat onze namen niet verwarrend zal zijn , want we hebben toch allebei een ander symbooltje!!! Tot mails groetjes Druppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laatstedruppel2005 Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Hallo Druppel,Erg knap dat je de eerste stap hebt gezet om te stopppen met het gedwongen drinken. Gewoon drinken als je er zelf zin in hebt is normaal en lekker, maar als je lichaam er naar gaat snakken en dwingt je om te drinken dan wordt het een verslaving. Ik heb dit zelf maar al te goed meegemaakt en het maakte mijn leven een hel en bracht mij aan de rand van de afgrond. Ik heb alle instanties afelopen om van de drank af te komen tot aan aan de Crisisopvang in Alkmaar aan toe. Ik ben daar zo geschokken. Je ziet daar het voorportaal van je eigen toekomst als je doorgaat met de alcohol. Verschikkelijk! Ik dacht na drie dagen dat ik het wel weer aankon, maar onderweg naar huis belande ik weer in een kroeg en werd de volgende dag in Den Bosch wakker. Ik kan er niets meer van herinneren. Dat is nog maar 1 verhaal van de lijdensweg. Sinds ik vanaf 2005 bij de AA mag zitten en mijn ervaingen met andere ervaringsdeskundige te delen gaat het mij goed en ben droog. Ik ben nu bezig om nuchter te leren leven met emoties etc.Ik hoop (en help je graag) bij het droogblijven en een nieuw leven op te bouwen zonder dwangmatige alcohol. De Alcohol is een erg sluwe vos die bij het minste geringste zijn kans pakt om je laten drinken.Gr. Laatstedruppel2005. (you know) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Welkom druppel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden