ww Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Hallo allemaal, Ik ben nieuw op het forum en ik hoop dat het forum mij kan helpen te minderen/stoppen. Als ik een kater heb ben ik gemotiveerd om te minderen/stoppen maar een dag erna, als ik er weer bovenop ben, dan kan het wel weer. Ik ben er al mee bezig om te stoppen en steeds lukt het niet. Misschien dat dit forum mij hierbij kan helpen. Het feit alleen al dat ik me nu aan heb gemeld is voor mij de eerste echte stap. Ik geef mijn probleem toe. Dat is alvast iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ww Geplaatst 7 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Hoi Carolien,Ik ben een vrouw van 32 jaar. Hoe kom ik terecht op de dagdraad?Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Katz Geplaatst 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2008 welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2008 Hoi ww, heel herkenbaar je verhaal. ook ik heb nog veel uitglijders, maar heb in de tijd hier én de internettherapie, al wel heel veel geleerd! En drink mede daardoor al stukken minder, heb zelfs goede hoop!Succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 ww: Welkom hier, je hebt het dagdraadje inmiddels gevonden, sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2008 WW,Welkom hier. En succes met het stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden