Spring naar bijdragen

Moi, heb de moed genomen (weer es opnieuw te stoppen!!!)


erica

Aanbevolen berichten

Hoi,

Heb, zoals in de titel te lezen is, de moed weer es opnieuw genomen. Even voor de mensen die mij niet kennen: ben nu 45 en eigenlijk al vanaf mijn 17e verslaafd aan alles. In kliniekterm heet dit multigebruiker. Nu ben ik eigenlijk alleen aan de rose en kalmeringstabletten verslaafd.

Ga vandaag een beetje bijlezen en misschien put ik hier wat meer hoop (moed) uit om eindelijk es van die troep af te blijven. Ben bang dat ik toch weer in therapie moet maar denk bij mezelf van nog een keer????
Ik begin, als ik niet 's morgens hoef te werken, al om half negen met rose en die liter is om een uur of elf op en ben nog nuchter (zoals ik het voel).

Ik weet door ervaring dat ik mezelf moet dwingen om, bijv. deze site, actief te zijn en gek genoeg lukt het me niet.
Ben sinds 3 juni dit jaar oma geworden van mijn eerste kleinzoon en ben zo super trots. Maar waarom dan die drank?????????????????

Nou ik ga nu eerst ff bijlezen, groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Erica,
Ik ken je niet, maar ik zie dat je je al veel eerder hebt aangemeld!
Moedig dat je opnieuw hier bent gekomen.
Gefeliciteerd met je kleinzoon! Zo'n puur en lief hummeltje zet je wel aan het denken!

Je zoekt dus de oplossing in allerlei middelen om (de dagelijkse) problemen het hoofd te bieden. Ook weet je tegelijkertijd dat dat de oplossing niet is!

Ik hoop dat je hier de steun en de inspiratie kunt vinden om wat aan je drankprobleem te doen!

Veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erica

Misschien trekt het idee je dat je straks op je eerste kleinkind kunt gaan oppassen, in een nuchtere, in plaats van beschonken toestand??
Ik zou zeggen , begin elke dag met een berichtje onder Ditjes en Datjes en leg kontakt met ons.
Wij slepen je er wel doorheen.
Je zal de eerste niet zijn en ook de laatste niet.
Er gaat een grote kracht van het forum uit als je geregeld meeschrijft en je betrokken gaat voelen.
Beter verslaafd aan het forum dan aan de drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...