Spring naar bijdragen

Er is hoop


Leeuw

Aanbevolen berichten

Beste mensen!

Wilde even langskomen voor de mensen die weten wie ik was een tijdje terug & waar ik nu sta.

Leeuw, 25 jaar die met alcohol probeerde te stoppen en soms wel 30 glazen dronk, 7 dagen in de week. In coma heeft gelegen etc.

Alcohol was mijn leven. Nu ben ik mijn leven.

Afijn, studie is goed! 50 van de 60 studiepunten binnen, over naar het 2de jaar. Was heel druk bezig met studie.

Werk wat ik erbij doe mijn 3de contract binnen voor 1,5 jaar. Dat is echt heel tof aangezien het een relaxte leuke baan is.

En een fantastische meid nu als vriendin; een hele leuke meid die ik al jaren leuk vond en nu zijn we ruim een maand samen en al op vakantie gegaan. (Ging goed.) Vroeger durfde ik haar nooit aan te spreken en nu durfde ik wel! :D

Beste mensen, ik ben nu 217 dagen gestopt en de reden dat ik hier afwezig ben is dat het leven om mezelf gaat nu en niet de gedachte dat ik wil of bezig ben met stoppen. Dit is een andere cirkel voor mij die ik ervaar; het bezig zijn met het niet drinken.

Momenteel drink ik wel veel bavaria 0,0% malt, bier blijft bier dan in mijn ervaring. Had een keer 0,1% gedronken en ging bijna over op 0,25% ; toen gingen er wat alarm bellen af. Verder alles heel erg onder controle!

Laat me even weten hoe het met jouw gaat! En succes met stoppen, doorzetten het stoppen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Leeuw!

Wat super te lezen dat het jou zo goed gaat, dat heb je em toch maar even geflikt jongen!!! De niet-drinken cirkel is nog de mooiste hè: zoveel deuren gaan er open! Keep da good work going Leeuw en ik wens je de mooiste dingen achter die deuren, leuk dat je even wat liet horen en tot een volgende keer, want het is en blijft iets heel bijzonders om je leven te ZIJN :present:

liefs,
Kaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...