Sandman Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Geplaatst 28 juli 2008 Hallo allemaal,Ik surf al n tijd op dit forum rond en heb besloten me aan te melden.Waarom.......om dat ik denk dat ik hier veel steun en support kan krijgen en geven.Ik ben Sandman, 52 jaar en drink al zon 40 jaar waarvan 30 jaar stevig en n kleine twintig jaar heel stevig.Wat ik heel stevig noem hoeft voor iemand anders misschien geen probleem te zijn, voor mij wel.Wat dronk ik dan, elke avond tussen de 6 en 8 flessen bier en soms meer.jarenlang heb ik mezelf voor de gek gehouden dat ik geen probleem had, ik kon immers stoppen wanneer ik wilde, maar ik had er geen zin in.Tot voor 8 weken geleden, toen ik werd geconfronteerd met vrouw en kinderen, de zoveelste keer.En nu stoppen of naar de huisarts want wij trekken dit niet meer.En dat heb ik gedaan, ik gebruik nu zes weken Refusal, en heb in die tijd geen druppel aangeraakt.Niet dat ik geen zin heb, maar omdat t moet van mezelf. Ik heb nu te lang mezelf voor de gek gehouden.De drank is het me niet waard om alles waar ik van hou kwijt te raken.Dit was Sandman in vogelvlucht.Groetjes
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Geplaatst 28 juli 2008 Welkom Sandmanna veel uitglijders/terugvallen, ben ik nu ook 2 weken aan de refusal.Het droge leven bevalt me veel beter.Ik wil je veel succes wensen.Als je gezellig mee wilt praten, kun je naar "ditjes en datjes" en dan de draad van vandaag opzoeken, daar krijg je meer respons! Wel wil ik je erop wijzen dat je profiel openbaar staat, een berichtje naar de moderator verhelpt dat.Succes!!
CPAS Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Geplaatst 28 juli 2008 Sandman,Welkom en veel succes.Ik heb je een pb gestuurd, want je profiel staat zichtbaar. Denk niet dat dat is wat je wilt.
Sandman Geplaatst 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst 28 juli 2008 Charly en Cpas bedankt, heb de moderator verzocht t te wijzigengrSandman
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden