Spring naar bijdragen

Hallo iedereen


Pepin

Aanbevolen berichten

Al sinds jaren drink ik teveel en hier wil ik nu iets aan doen, via dit forum hoop ik erin te slagen en jullie ook mee te helpen.
Ik lees al meer dan een maand mee maar had nog nooit de moed gevonden me te registreren en met jullie mee te doen om van die drank af te blijven.
Vandaag heb ik me voorgenomen de eerste zoals jullie te laten staan!

alvast groetjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pepin en welkom :)

Leuk dat je al een poosje meeleest, hoeven we ons niet meer voor te stellen ;-)

Ik weet dat je even een drempel over moet om echt zelf te geloven en toe te geven aan het feit dat je daadwerkelijk een alcoholprobleem hebt, en dat het alleen maar erger wordt allemaal als je daar niets mee doet, en hoe langer je wacht, hoe meer kostbare tijd er aan je voorbij gaat. Maar nu heb je dus die eerste stap genomen!

Voor mij was de stap naar dit forum de stap die mij nu nog steeds die eerste doet laten staan. En het voelt goed!!! Ik ben een ander mens geworden en dat werkt door in alle dimensies van het leven.

Die eerste laten staan ja.....daar begint het mee, niet het gemakkelijkste maar wel het mooiste kadootje wat je jezelf kan geven, en dat ervaren stimuleert en motiveert om er elke dag opnieuw voor te besluiten er weer eentje achter aan te plakken, ik kreeg er zelfs vrij snel een kick van, een soort spannend spelletje met mezelf, een avontuur met en naar een nieuwe ik.

Hee super dat je met ons mee doet, je ontmoet hier vast veel herkenning en steun, zet em op, die eerste stap is het moeilijkst, zo gewend zo verslaafd.....maar je kan het Pepin want ieder mens is zoveel meer waard dan z'n verslaving! Dus nog een :present: voor jouw moed vandaag!

Liefs en tot forums,
Kaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...