Spring naar bijdragen

Weer veel te veel gedronken


Inge

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Inge, heb zaterdag en gisteren weer veel te veel gedronken. En het ergste is: vanochtend ook. Heb nu gigantisch last van paniekaanvallen. Vind het ook zo erg voor mijn man. Ik wil niet meer drinken en wil na vandaag geen druppel alchohol meer aanraken. Ik hoop dat ik het volhoud. Herkennen jullie ook die paniekaanvallen? Zie er nu alweer tegenop om vanavond naar bed te gaan, zweten, angst.

Inge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Inge en welkom :)

Ja ik herken de angst-en paniekaanvallen na het drinken, maar het goede nieuws is dat ze nagenoeg zijn verdwenen nu ik niet meer drink! Echt, het is zo heerlijk om je sterker te voelen, niet meer trillen, geen zorgen, geen schuldgevoel, jezelf en anderen in de ogen kunnen kijken, lekker slapen en uitgerust wakker worden.....en nog zoveel meer! Je lichaam, je geest, je relatie....alles zal er alleen maar beter op worden als je daadwerkelijk eens gek doet en het avontuur met jezelf aangaat, ook al lijkt dat nu nog zo moeilijk want je bent het zo gewend en verslaafd.

Hier kan je gelijkgestemden treffen, alcoholisten zijn ook maar gewone (nouja eigenlijk hele speciale!) mensen als jij en ik, dus schroom niet, wees vooral jezelf hier en kom lekker van je af en/of meekletsen/delen. Het feit dat je dit forum hebt gevonden is een hele goede eerste stap en dat verdient een bloemetje :present: !

Ik hoop echt dat je gehoor kan geven aan je voornemen van vandaag, want dat voornemen komt van een kant in jou die oprecht niets dan het allerbeste met je voorheeft. Het grote geheim zit em in het laten staan van die eerste, dag voor dag. Dat werkt als een wondermiddel door in alle facetten van het leven, en dat gun ik jou ook!

Liefs en ga er gewoon keihard voor Inge, ga voor jezelf!

Tot lezens,
Kaia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JA Inge, ga ervoor. De paniekaanvallen werden alleen maar erger, terwijl ik dacht ze er mee weg te drinken. Op een gegeven moment is het de hel zelf waar je in zit. Er is maar EEN optie, stoppen met die zooi. Kom op het forum en deel je ervaringen, je zal veel leren en veel herkenning vinden.
AN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kala en An,

Bedankt voor jullie bemoedigende berichtjes. Het helpt echt wanneer je weet dat je niet de enige bent. Ben echt van plan mij aan mijn voornemen te houden. Door de weeks drink ik eigenlijk bijna nooit, het zijn vooral de uitspattingen in het weekend. Dus wanneer ik het door de week volhoudt moet dat toch ook lukken in het weekend, zal wel moeilijk worden maar ik wil me nooit meer zo voelen als afgelopen dagen.

Ik heb trouwens mij gebruikersnaam laten veranderen in alleen Inge.

Groeten,
Inge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...