minus Geplaatst 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst 13 september 2008 Minus, vrouw, rond de veertig, geen kinderen, wel hond en relatie. Drinkt al jaren aan de vele kant, en wil er verdori wat aan doen... doel is de komende weken in ieder geval niet te drinken op maandag, woensdag en donderdag. Es kijken of dat lukt, en hoe dat bevalt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst 13 september 2008 Minus: dat zijn goede plannen en ik wens je veel sterkte toe. Welkom op het forum. Bij ditjes en datjes kwebbelen we wat af hoor. Dus kom er gewoon bij dan zien we elkaar daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst 13 september 2008 Minus,Een goed streven.3 dagen niets drinken.Heb je ook een maximum vastgesteld voor de overige dagen?In ieder geval wens ik je veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst 17 september 2008 Minus, de eerste stap is gezet, bewust bezig zijn met je drinkpatroon. Volg je al de internettherapie van Tactive? Ik heb er veel baat bij gehad.WIl je steun en een luisterend oor of weten hoe anderen het niet drinken aanpakken kom dan eens lezen en meeschrijven op de dagdraad, dat is een soort huiskamer waar we elkaar iedere dag ontmoeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden