Spring naar bijdragen

even voorstellen


lentekriebel

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en ben nog een beetjes aan het uizoeken hoe alles werkt...
Ik ben een vrouw van bijna 38 jaar en heb een zoon van 14 jaar.
Ik ben alcoholist in behandeling bij de Grift, gebruikte tot nu toe campral, maar daar drink ik gewoon doorheen..
Volgende week krijg ik Refusal en heb gelezen dat vermoeidheid een vervelende bijwerking is.
Voor mij eigenlijk niet erg, want heb ADHD en slik hier Concerta voor.
Ik hoop van jullie verhalen te leren en hoop ook mijn bijdrage te kunnen doen en ben natuurlijk zeer nieuwsgierig naar lotgenoten die een alcoholprobleem hebben en ADHD-er zijn.
Groetjes en tot snel, lentekriebel :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lentekriebel,
Welkom hier.
De enige van wie ik weet dat hij ADHD heeft is Haddock.
Hij schrijft echter niet zo frequent op het forum.
Als je vragen aan hem hebt, kun je die misschien beter in een pb zetten.
Ik heb ook Refusal gebruikt de eerste 10 maanden en daarna nog een paar keer.
De enige bijwerking die ik ervan had was een slechte smaak en adem, daarvoor kreeg ik dan van de arts maagzuurremmers.
Ik heb nog van niemand gelezen dat Campral de trek remde. Bij mij ook niet en ik had de fikse bijwerking diarree.
In ieder geval wens ik je veel succes.
Schrijf mee, lees mee, gebruik wat je van pas komt en sla de rest maar over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
lentekriebel

Hallo allemaal,


Ik ben nieuw op dit forum en ben nog een beetjes aan het uizoeken hoe alles werkt...


Ik ben een vrouw van bijna 38 jaar en heb een zoon van 14 jaar.


Ik ben alcoholist in behandeling bij de Grift, gebruikte tot nu toe campral, maar daar drink ik gewoon doorheen..


Volgende week krijg ik Refusal en heb gelezen dat vermoeidheid een vervelende bijwerking is.


Voor mij eigenlijk niet erg, want heb ADHD en slik hier Concerta voor.


Ik hoop van jullie verhalen te leren en hoop ook mijn bijdrage te kunnen doen en ben natuurlijk zeer nieuwsgierig naar lotgenoten die een alcoholprobleem hebben en ADHD-er zijn.


Groetjes en tot snel, lentekriebel
:rose:



Welkom hier lentekriebel,

Helaas voor jou,ben ik geen ADHD-er,ik volg hier de internet behandeling.
Ben hier nog niet zo lang maar je kan hier veel steun krijgen heb ik ondervonden.
Campral kan vooral de zucht tegengaan als al droog staat.De bijwerrking van de diarree is bekend.
Maar dat zou na langer gebruik moeten verdwijnen.Veel artsen maken de fout dat ze met een te hoge dosis beginnen.Dat roept de diarree op.Opbouwen dus...
Van de refusal word je baggerziek daar zou ik maar niet doorheen drinken.Gewoon die eerste laten staan is wel het beste idee...
Alle kennis die ik nu neertik is niet van mezelf maar van ervaringsdeskundigen.

Succes met welke weg je ook kiest als t ie maar overdekt(droog) is

:D

Soda,die zich nu (druk)t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Lentekriebel. Tja, ADHD of wat dan ook, drinken moet je er los van gaan zien. Dat is een van de eerste dingen die we moeten leren om die drank de baas te worden. Maar ik hoop dat er iemand reageert die jou verder kan helpen. In ieder geval van harte welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...