Spring naar bijdragen

voorstellen

wijntje10

Aanbevolen berichten

Beste mensen, ik ben een vrouw van 35 en ik ga mij telkens meer realiseren dat ik veel te veel drink. Op een avond drink ik met gemak een fles wijn leeg en soms nog een tweede. Ben de volgende dag zo beroerd en vooral voel ik mij erg schuldig dat ik niet gewoon een paar wijntjes neem maar gelijk ga doordrinken. De volgende twee dagen drink ik dan amper en voel me dan weer fit. De dag daarop is het weer helemaal mis en ga ik weer drinken. Het probleem is dat ik gewoon niet kan stoppen zodra ik een wintje neem. Ik wil hier nu echt vanaf omdat ik merk dat ik telkens slechter ga presteren. Al jaren drink ik teveel, soms gaat het een periode beter maar val telkens weer terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Wijntje,

Misschien lees je al een beetje mee op het forum en heb je gezien dat dat juist het probleem is. Niet meer op kunnen houden als je eenmaal bent begonnen.
Motto is: drink de eerste niet, dan is het gemakkelijker om niet verder te gaan.
Ik zou zeggen struin lekker wat op het forum rond. Lees alle rubrieken en dan begijp je misschien iets beter het mechanisme.

Lees mee op het forum en vertel ook wat je bezig houdt.

Sterkte en je bent het waard:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...