Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Anoniem83

Aanbevolen berichten

Hey,

ik ben tot dusver een gezonde jonge man van bijna 25 jaar oud. Ik studeer aan de universiteit, ben sportief ingesteld met een mooi lichaam en leuk koppie volgens de vrouwen.
Nu zullen jullie vast denken, wat zit hij nu allemaal in de rondte te praten. Ik ben iemand met veel talenten en heb eigenlijk alles wel mee, behalve dus dat ik veel alcohol drink en durf te wedden dat vrijwel al mijn problemen in het leven aan de alcohol te wijten is.
Ik was zo veel belovend op mijn 18e en dacht alles aan te kunnen. Ik kan goed leren en heb mijn vwo met gemak behaald, ik was goed in sport en had prachtige resultaten kunnen behalen. Ook vonden heel wat vrouwen me een aantrekkelijke man. Het grote probleem bij dit alles... ik ben nogal verlegen ingesteld en greep naar de alcohol om losser te worden in sociale contacten.
Met mijn alcohol gebruik is het eigenlijk erger en erger geworden en uiteindelijk dronk ik alcohol bij verschillende gemoedstoestanden... ontspanning of stress, verveling of juist wanneer ik het naar mijn zin heb.
Ik heb zelfs een maand lang in een ontwenningskliniek doorgebracht omdat het me destijds (ik was 21) teveel werd. Ik heb alles laten zitten voor wat het was... voor jaren. Dating, school, uiterlijke verzorging etc.
Vorig jaar ben ik tot de conclusie gekomen dat het niet zo verder kan... verzorg mezelf weer goed, ben weer aan het daten etc. Alleen ga ik er niet voor de volle 100% voor. Zeker de laatste tijd ben ik aardig veel aan het daten, maar ik merk toch dat ik voor een date veel alcohol drink of anders de avond daarvoor. Keer op keer verziek ik dus leuke ontmoetingen met vrouwen omdat ik mezelf niet kan zijn zonder alcohol op... grappig dat ik zeg dat ik mezelf niet kan zijn zonder alcohol. met alcohol op ben ik juist absoluut niet mezelf.
De reden dat ik me hier aanmeld is dus om volledig te stoppen met alcohol, omdat ik mezelf te vaak voor de kop sla dat ik het voor de zoveelste keer heb verziekt bij een leuke vrouw.
Misschien apart verhaal, maar zo zit toch echt de vork in de steel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anoniem: als je stopt met drinken dan verandert je leven. Je bent jong, knap en sterk. Pak je leven op en laat die zooi staan. Begin vandaag, laten staan!!!! Gooi je leven niet in een fles, zo jammer er valt zoveel te beleven in de wereld. Je lichaam en geest gaan snel achteruit hoor. Kom op zet 'm op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...