Spring naar bijdragen

Even voorstellen!


FishermansFriend

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik lees al eventjes mee op dit forum en ik ben sinds 12 oktober bezig met de internetbehandeling van Alcohol de Baas.
Ik moet zeggen dat het me best goed bevalt deze behandeling, maar je krijgt niet elke dag reactie.
En ik wil graag ervaringen delen met 'lotgenoten'.

Ik ben de laatste tijd steeds meer gaan drinken, niet omdat ik echt ongelukkig was, dat dacht ik tenminste, maar omdat ik dacht dat ik het wel kon hebben.
Maar kort geleden dus een keer onwijs ziek geworden, en de huisarts dacht dat het uitputting van de drank kon zijn.
:o
Ik ben me er meer in gaan verdiepen en heb de waarheid steeds meer tot mij door laten dringen.
En ik kwam tot de conclusie dat ik niet goed bezig was.
Dat heeft hele pijnlijke en angstige momenten opgeleverd.
:brokenheart:
Nu ben ik weer aan het opkrabbelen en probeer gewoon even een tijd niet te drinken om mijn lichaam en mijn hersens weer zo veel mogelijk te laten herstellen
Nou, dat was het even voor nu, tot op het forum!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi fish... jij bent mijn lievelingssnoepje overigens, heb ik altijd bij me.
Niet drinken is heel anders als wel drinken. Zeker in het begin zal het niet meevallen, maar je krijgt er zo veel voor terug. Ik wens je veel sterkte. Ik ben gestopt in ieder geval, al heel lang. Soms lukt het niet maar grotendeels wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Fish: vorig jaar... ff denken... augustus kwam ik hier en begon met internettherapie en ben toen gestopt. (daarvoor had ik een terugval van ruim een jaar en daarvoor had ik vijf jaar niet gedronken.)
Maar goed. Vorig jaar kwam ik hier en vanaf die tijd doe ik het heel netjes. Alleen houd ik het niet langer als een maand, twee maanden vol en dan maak ik een klein schuivertje. DAt was vroeger dus wel anders. Als ik begon te drinken dan ging ik dagen, weken door. Hier heb ik geleerd om zo snel mogelijk weer te stoppen. Schuld en schaamte speelden een hele grote rol bij mij. Dus ik ben langzaam alcohol de baas aan het worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...