Spring naar bijdragen

Gezocht: vriendin in Rotterdam (omgeving)


Lianne

Aanbevolen berichten

Hi,
Sommige van jullie kennen me wel, ik schrijf mee als Lianne.
Ik vind het forum heel goed en lees vaak mee, maar ik vind er persoonlijk teveel tijd in gaan zitten. Wat ik zo graag zou willen is iemand leren kennen bij mij in de buurt waar ik af en toe mee kan praten/afspreken.
Ik heb genoeg vrienden, drinkende, geeft verder niet, maar zou het zo leuk vinden om met iemand bevriend te zijn die 'het snapt' Ik ga ook weleens weg met vriendinnen die niet drinken en nooit gedaan hebben, maar dat is toch anders.
Ik ben eind 30, 2 kids, hou van sporten, wandelen, koken, uit eten (nu even niet want ik vind het nog niet leuk,..komt wel..) en verder best een leuk leven. Ik heb nooit stiekem gedronken, mijn partner, vrienden , ouders , drinken allemaal stevig. Ik vind af en toe een glas wijn ook prima, maar ik heb de neiging om door te slaan en dat wil ik niet. En steeds dat stemmetje in mijn hoofd: zal ik wel, zal ik niet, daar wil ik vanaf.
Verder vind ik het zonde wat alcohol met mijn lijf doet, je wordt er niet fitter van en dat terwijl ik echt een sportfanaat ben.
Het zou leuk zijn als we qua type een beetje klikken, maar dat is natuurlijk altijd moeilijk als je elkaar alleen leest..
Wie o wie heeft zin in koffie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...