Spring naar bijdragen

hallo allemaal


Bianca

Aanbevolen berichten

Ik ben een vrouw van 51 jaar en 8 maanden geleden gestopt met drinken. Ik ben naar de Jellinek gestuurd omdat ik gekweld werd door verschrikkelijke paniekaanvallen en er misschien een relatie zou zijn met drank. Ik dronk juist om me relaxed te voelen, als ik gedronken had, had ik nooit een p.a.!
Ik was niet supergemotiveerd toen ik bij de Jellinek naar binnenstapte, maar het is tot nu toe gelukt! Ik werd nl. vanaf dag 1 ontzettend beloond:
- geen enkele paniekaanval meer gehad, geen pil (xanax) meer geslikt
- kilo's afgevallen, zie er beter uit dan ooit
- respect van kinderen, familie, vrienden
- geen katers meer
- je geen slaaf meer voelen van alcohol
Makkelijk is het nog steeds niet. Vorig jaar is mijn relatie verbroken en mijn moeder overleden. Ik slik anti-depressiva. De moeilijkste momenten zijn als ik me k.. voel. Ik zou dan het liefst een fles wijn naar binnen gieten om niets meer te hoeven voelen. Dat heb ik de afgelopen maanden 2x gedaan. Ik heb me daar absoluut niet door laten ontmoedigen.
Misschien kan ik jullie helpen met mijn ervaringen. En de gouden tip (al meerdere malen gelezen hier op het forum): bekijk het per dag en denk vooral niet: ik mag noooooooooooit meer drinken. Bianca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bianca, ja ik drink eigenlijk ook al ruim een jaar niet meer, maar als ik me k .. voel dan giet ik er ook een flesje in. En dat voelt echt niet goed, dus nu stop ik daar direct mee. Ik voelde me ook direct veel beter na het stoppen. Afvallen, gezicht dat weer recht trekt, haha. Kom gezellig bij het forum schrijven,ik ben zo'n beetje jouw leeftijd. groetjes.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...