Spring naar bijdragen

ik ben ik

pimplank

Aanbevolen berichten

hoi,

via via hier terecht gekomen, en voel me nu al thuis, allerlei lotgenoten (ga het bijna weer als excus gebruiken, om ff wat te drinken, want jullie doen het ook en jullie leven ook nog.

rede dat ik me heb aangemeld is niet om urenlang te chatten bah ik haat het zo onderhand dat gechat tijdverspilling.

wat dan wel, leuk contact vinden met iets of iemand die om de zelfde reden als ik drink, en dat is dat ik vind dat ik een beetje dysthymie achtig ben, zal niet zeggen dat k het heb, want wie weet gaat het wel weg met het juiste gezelschap ha.
als je ook dystymie achtig bent mag je mn msn toevoegen, makkelijker dan forumgedoe toch..

en je mag in de buurt van alkmaar wonen anders blijft het altijd maar chatten en dat is uitijndelijk toch wel deprie.

maarja zal nog wel wat neerkalken later eerst eens rondkijken bye

tenminste als k snap hoe het allemaal werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pimplank: fijn dat je ons hebt gevonden. Maar ik moet je teleurstellen ik kom niet bij jou uit de buurt. Maar ik wil wel van de drank afblijven, dus dat hebben we wel samen zullen we maar zeggen.
Sterkte met het stoppen en welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey thanx voor je antwoord.

ben benieuw waneer en waar er zon meeting is.

wat betreft dystymie beter als je t ff googled denk in grote lijnen is het dat uje een somber gevoel hebt, het belemerd je te zijn wie je zou willen zijn etc.

en waarom sta ji hier of kan ik dat ergens zien bij je andere berichten ofzo ik weet nnog nie hoe dit werkt.

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...