stientje Geplaatst 23 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 ik sluit me volledig bij jane aan al zal ik dat nog moeten bewijzen naar mezelf mbt alcohol. een heftig huwelijk en daarbij behorend scheiding, heeeeeel veel ellende en stress en angst voor de oudste, drugs, wapens zoals messen etc in bezit, zeer agressief gedrag waar ik volledig aan onderdoor ben gegaan. die x jeugdzorg etc. maar tot ik voor mezelf het roer omgooide mbt spiritualiteit. de enirgie en kracht heeft me een volledig ander mens gemaakt en daardoor ook mijn nu geweldige relatie met de oudste. op dit stukje na... en dan kijk ik om me heen en denk ik.... er is geen wijn nodig want er valt niets te verdoven. nu dronk ik vroeger gewoon voor de gezelligheid. dat is een gewoonte geworden die verslechterd is naar mate de situatie ernstiger werd. een gewoonte dus. en dat patroon ga ik doorbreken. ik zeg niet dat ik nooit meer drink, wil wel proberen in het weekend gewoon te genieten, let op het woord... van een wijntje. lukt dat niet, dan ben ik overduidelijk te ver en ga ik volledig stoppen. gister om vij uur een beetje trek gehad, en om tien uur. maar niet aan toegegeven. en ik kreeg mijn eerste bosje bloemen al vn mijn lief!!! ik koester al mijn zegeningen. en dat zijn er nogal at. zeker als je me anderhalf jaar geleden zag... een hoopje ellende en niets mee. kon voor niemand meer zorgen. ook amper voor mezelf. en nu... ik heb vannacht besloten om ook een dagboek bij te gaan houden. een positief dagboek. je bewandeld je eigen weg, soms reiken mensen of engelen je iets aan. aan mij de keuze om dat te negeren of te mogen ontvangen en er iets me doen. en vanuit dt positieve gevoel wil ik mijn leven verder leiden... ik ga er voor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Hoi Stientje Goed idee om een dagboek bij te houden.. Als je schrijft krijg je vaak het antwoord er al bij...das mijn ervaring Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Idd het drinken kan natuurlijk ook een gewoonte zijn geworden waar je in blijft hangen dat kan ik dus verkeerd hebben gezien misschien zie ik het zelf allemaal nog niet zo helder dat kan heel goed zijn. Stientje het is niet niets wat je allemaal meegemaakt hebt pffff .. Goed dat je nu een positief dagboek bijhoud dat kan enorm stimuleren denk ik! Ik lees nu al wat niet drinken bij je oplevert geniet van die ervaring meis! Liefs Harjet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 23 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 echt wel!!!!!!!!!!!!! een openbaring!!!!!!! wat een uitvinding! alcoholvrije drankjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden