gerdina Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Hallo beste mensen, ik ben Gerdina en met behulp van medicijnen drink ik al 10 weken niet meer.De reclame "alcohol maakt meer kapot dan je "lief is" deed mij eerder niets, heb het nu zelf aan den kijven ondervonden en .... het is echt zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Ha Gerdina: joepieeeeeeeeee dat is al lang joh, geweldig proficiaat.Welkom op het forum, kom lekker mee praten zou ik zeggen en vertel over jou ervaringen.Ik drink nu een paar weken niet en dat voelt wel goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst 23 november 2008 Hoi Gerdina en welkom,Van mij ook hartelijke felicitaties met je 10 weken (!) overwinning op jezelf , wat kapot is zal geheeld worden, niet alles wordt precies zoals het was, maar er komt heel veel meer van jezelf voor terug... kom lekker delen hier en hou vol he, de aanhouder wint!liefs,Kaia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden