pimplank Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 staan hier alleen maar huisvrouwen en vervelenden die nix anders te doen hebben dan hier een beetje te mailen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 Je hoeft hier niet te posten denk ik zo? Je post komt wel denigrerend over vind ik.Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst 6 december 2008 heej pinplank wat doe je hier, dan blijf je toch lekker weg ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Pimplank: ik voel me wel aangesproken hoor, ik ben huisvrouw, maar niet stom. Haha.Je hebt wel gevoel voor humor. Hoe is het met de drank, want dat is toch wel onze overeenkomst.Anders was je hier niet. Of je nu huisvrouw bent of de koningin.... drank is drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Hoi Pp, Als je op zoek bent naar zich niet vervelende buitenshuisvrouwen, verwijs ik je graag naar de kroeg, maar als je ernaar verlangt wat aan je alcoholprobleem te doen, ken ik hier wel een paar mannen en vrouwen, met of zonder vervelend huis, waar je dat heel fijn mee zou kunnen delen!It's up 2 you.liefs, Kaia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden