Spring naar bijdragen

3 maanden later


Cato72

Aanbevolen berichten

Hallo ADB'ers.

Heb mij 3 mnd geleden aangemeld. . Maandje drooggestaan, wat mij héél goed is bevallen. Toen weer s geprobeerd wat te drinken op een avond. Liep toch weer uit de hand. Dit is sindsdien nog denk ik 3, 4 x gebeurd. Gebruik antabus(refusal) als hulpmiddel. Dit soms een paar dagen niet ingenomen en dan stiekem een paar glaasjes proberen. Hier krijg je o.a hartloppingen van, overgegeven..etc..Dit is mij meerdere keren overkomen. Hoezo eigenwijs!!! Afijn heb dus de laatste tijd onregelmatig die antabus ingenomen met alle gevolgen. Omdat ik deze maand wegga bij mijn werkgever, aantal flessen wijn van klanten gehad en natuurlijk dat kerstpakket..Had ze weg moeten gooien/weggeven, maarja dat is achteraf praten,. Een paar dagen/ weken terug nog gehoopt om met de feestdagen wat te kunnen drinken. Is dus een verkeerde gedachte. Mijn partner weet als enige van mijn probleem en vindt ook dat ik zeker een half jaar niet moet drinken (Vind ik ook!). Dus vanaf vandaag ga ik wéér trouw mijn antabus innemen. Heb het boek: De grote verdoving besteld. En verder lees ik regelmatig mee op dit forum (niet zo aktief in schrijven). Wat kan ik nog meer doen?!
Alle Fijne en hopelijk heldere dagen gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cato 72

welkom
het is zeker weer een goed teken van je dat je er weer aan gaat werken om zonder drank door het leven te gaan.
Ik zelf heb heel veel baat gehad bij het drinken ( liters ) van verschillende thee soorten waar onder en thee voor een goede nacht rust.
hou vol en probeer de jaarwisseling alcoholvrij door te komen

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...