Sanne1962 Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Hallo Ik ben Sanne een leuke spontane vr van 46 lentes jong. Alcohol probleem is dat ik het niet bij één glaasje kan laten . Wou dat ik kon stoppen , radicaal geen alcohol meer. Wie kan mij helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 hallo sanne welkomde eerste stap heb je al gezet door je hier voor te stellenveel succes met het verslaan vanje uiterstlistige en lastige tegenstanderalcohol genaamdschrijf en vraag alles wat je op dit pad tegen komtvan je af op het forumdit vind je onder ditjes en datjesbako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROBERT Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 hallo Sannewelkomje zeg dat je wou dat je stoppen konnatuurlijk kun jij ook stoppende eerste stap heb je al gedaanhoop voor je dat je je verhaal hier kwijt kanen met ons je gedachten kunt uitwisselen op dit en datjes schrijf veel en vraag veel er is altijd iemand die raad weetof ervaring heeft met het oplossen van jou probleem ALCOHOLstoppen kost veel energie maar het levert je op den duur ook weer veel energie ophet komt echt waar goedsucces en tot ziens op dit en datjesgrt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Hoi Sanne, Ik hoop voor je dat je wat aan dit forum hebt.In elk geval heet ik je van harte welkom.En..als je wilt stoppen laat je gewoon de eerste staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Hoi hoiheb je priveberichtje gelezen hoor. Goed dat je hier bent joh. Samen zijn we sterk. Kom lekker meepraten op het draadje, gewoon er tussen springen. Mee lezen en schrijven. gewoon vragen stellen. Ik ben daar ook regelmatig te vinden. groetjes van Antonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden