Ramses Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Hallo ik ben Ramses en nieuw op dit forum.Ik heb diverse opnames gehad om van de drank af te komen. Af en toe drink ik nog maar ik hoop dat het nu verleden tijd is. Maar het is die rottige craving. Dan heb ik het niet meer en moet ik drank hebben lijkt het wel. Voor mij is het maar een manier. Ik moet het niet in huis hebben en niet kopen. Drinken heeft meer nadelen dan voordelen en de kater komt later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Goedemorgen Ramses.Welkom op dit mooie forum. Het heeft voor mij het beginvan een nieuw leven zonder drank ingeluid. Succes! En ik hoop je weer te zien op de dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Hoi en welkom Ramses,Ik begrijp dat je al een eindje op weg bent met stoppen? Hm ja af en toe drinken is beter dan de hele tijd drinken, maar het houdt tegelijkertijd ook je craving in stand. Sinds ik -dag voor dag- helemaal niet meer drink heb ik inmiddels zelden nog craving, eigenlijk alleen als ik heel erg gespannen ben ergens over, en dan nog is het een ander soort craving dan die ik in het begin had, eerder dorst naar het gevoel om even uit controle te zijn dan daadwerkelijk naar de drank. Drinken kon heel lekker zijn, maar niet meer drinken heeft mijn leven in alle opzichten een lift naar heel veel meer levenskwaliteit gegeven. Het is een bevrijding, ik heb eindelijk ruimte in m'n koppie gekregen om me met dingen bezig te houden die er werkelijk toe doen!Ik wens jou hetzelfde en op dit forum ben je niet alleen. Herkenning en het kunnen delen zijn zo belangrijk!liefs en hang in there,Kaia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 hallo ramseswelkom bij deze site hopelijk heb je zoals vele anderen baat ,bij de mogelijkheid om op die uiterst vervelende en irritante trek momenten, contact te hebben met andere ervarings deskundigen.er komt bij een " help" altijd een antwoordzie op ditjes en datjesbako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Ramses: welkom hier op het forum en ik hoop voor je dat je gevoel bij je verstand komt of andersom om radicaal met die zooi af te rekenen. Sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ramses Geplaatst 13 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Live mensen,Bedankt voor dit welkom. Ik wil het nu helemaal gan maken. Samen met jullie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROBERT Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 welkomeen hele stap voor je stoppen met drinkenik hoop dat je de steun hier kunt vinden om het vol te gaan houdenschrijf in de rubriek ditjes en datjes ook wel draadje genoemd je vragen en ideeener is altijd wel iemand die je raad kan gevenhet lezen ervan heeft ook al veel herkenning van on sprobleem wat alcohol heetsucces en hou vol en neem de eerste niet en je blijft vanzelf drooggrt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ramses er is eigenlijk maar 1 manier om te stoppen met drinken en dat is iedere dag opnieuw dat besluit te nemen, en als je trek krijgt te denken, vandaag doe ik het niet, misschien morgen, maar vandaag niet. En dat zeg je iedere dag weer tegen jezelf. Mij heeft dat enorm geholpen want de gedachte aan noooit meer maakte me gek. en zo rijgen de dagen zich vanzelf aaneen en ga je de voordelen ontdekken van niet drinken.succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mop Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 t is makkelijk gezegt dan gedaan kom op en vecht er voor je staat niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden