rodewijn Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Dag, ik ben rodewijn en ik ben pas begonnen met minderen.Helemaal geen glas wijn, dat lijkt me niks. Ik wil mijn gebruik onder controle krijgen en houden.Ik betrap me erop dat ik vaak gedachtenloos doordrink, vooral als ik een bepaalde grens ben overgegaan. :wine:. Daar wil ik vanaf zien te komen om voortaan weer voluit te genieten van een goed glas wijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Het eerste begin is er in iedergeval ga ervoor wat je wilt bereiken en klep mee op het forum we helpen jeWelkom hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ik noem je lieveM omdat ik moeite heb met namen die associaties oproepen met drank of gebruik daarvan.Vooral op een forum waar mensen schrijven die een probleem hebben met drank.Waar ligt de grens?Grenzen vervagen na het eerste glas.Ik zou zeggen tussen het eerste en het tweede glas wijn.Als je de controle wilt houden lieveM stop dan na het eerste glas.Lees en schrijf mee op het forum.Goed voor nieuwe inzichten.Succes gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Same here, welkom lieveM. kom je meepraten op Ditjes en Datjes ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rodewijn Geplaatst 27 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Dank je. Ik zal er aan denken.Grt., lievemarietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rodewijn Geplaatst 27 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Ik ga ook proberen mijn naam in lievemarietje te veranderen. 't Is nog ff de onwennigheid. Dank voor je bericht en je hoort van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden