Spring naar bijdragen

voor de 2e keer


break

Aanbevolen berichten

hallo iedereen.ik ben hier voor de tweede keer .de vorige keer volgens mij 2 jaar geleden dacht ik na 2 weken niet drinken ,dit kan ik allemaal alleen wel en heb daarna nog wel eens half aangeschoten terug gekeken op het forum ,maar nooit meer gereageert.ik ben 32 en leef in het westen van het land.mijn leven bestaat alleen maar uit werken,drinken,slapen enz. en daar ben ik nu helemaal klaar mee.ik heb mezelf ook weer aangemeld voor de AA waar ik volgende week naar toe ga. ik ben erg kwaad opmezelf en aan de andere kant heb ik medelijden met mezelf.ik drink al heel erg lang en heel erg veel ,maar ik heb het altijd op zo'n manier weten klaar te spelen dat niemand er last van had en ik altijd gewoon kon gaan werken.maar dit moet nu gaan stoppen anders drink ik me kapot.mn geheugen is al slecht mn lever doet regelmatig knap zeer en alle hobbys en vrienden die ik ooit heb gehad ben ik allemaal kwijt geraakt aan de drank.ik hoop dat ik nu wel de verantwoordelijkheid kan dragen om hier mee te stoppen.ik heb een liefdevolle familie en het doet me pijn om hun lastig te vallen met mijn problemen.ik wil er nu echt helemaal mee stoppen alleen de angst om nooit meer iets te nemen met andere erbij valt me zwaar,maar ik weet dat het moet want ik kan niet anders .ik hoop dat andere mensen hier ook iets aan hebben ,ik ga in elk geval weer het forum lezen. mvg break

ps gisteren om 11.00 mn laatste biertje genomen ,dus ik sta AL 26 uur droog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Break,

Van harte welkom, al is het dan voor de tweede keer, dat doet er niet toe.
Je hebt alvast een goed begin gemaakt door hier te komen en te besluiten niet meer te drinken.
Hoop dat je hier veel steun en herkenning zult vindenHeel veel succes, en zoals je misschien wel weet kan je altijd meepraten op ditjes en datjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Break: dat NOOIT Meer moet je als eerste maar schrappen uit je woorden boek.
Vandaag telt Break. Doe je met ons mee, laten we vandaag die eerste staan.
Dat is te overzien, maak het jezelf nu niet moeilijker dan dat het al is. Sterkte en welkom natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...