Spring naar bijdragen

Wie is Slush? Even voorstellen!


Slush

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ruim een jaar geleden heb ik op harde wijze moeten vaststellen dat ik een alcoholist ben. Binnen 24 uur heb ik 3 epileptische aanvallen gehad, waarvan ik toen nog niet wilde toegeven dat het onttrekkingsinsults waren. Achteraf gezien had het letterlijk het einde van mijn leven kunnen zijn! Gelukkig is dat niet het geval en is het me met behulp van professionele hulp gelukt om de impasse van de dagelijkse roes te doorbreken.

Ik heb afgelopen week (een groot deel van) van mijn weg naar nuchterheid opgetekend op m'n eigen weblog. Misschien kan het anderen helpen door het eens te lezen.

Groetjes,
Maarten.


ps. Ik respecteer anonimiteit van anderen, maar heb zelf gekozen om overal open en eerlijk in te zijn - het helpt mij in ieder geval bij mijn herstel en het maken van nieuwe keuzes in mijn leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Maarten, welkom !!
Ik heb even gezocht naar onttrekkingsinsult, ik heb dat ook eens gehad.
Na te weinig slaap en te veel stress en twee flessen wijn kreeg ik de volgende ochtend in de supermarkt een rare aanval. Mn spieren begonnen te stuiptrekken, en mn omgeving te draaien en aan en uit te flitsen . Ik had het niet meer onder controle.
Ik ben toen erg geschrokken maar verder niet bij stilgestaan......
Goed dat je het aangekaart hebt op deze site !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...