prairie Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Hallo allemaal,ik wil via deze weg me even voorstellen. Ben een jaar geleden gestart met alcoholdebaas wat voor mij een hele opluching betekende. Ik ben er voor uitgekomen dat ik een alcoholist ben ook door het aantal glazen bier dat ik per dag(12-15) dronk. Voorheen heb ik het grote aantal verzwegen voor mijn vrouw. Ze wist dat ik dronk en hier ben ik op dat moment ook aan gaan werken. De sessie die ik heb gehad met een van de mensen heeft me enorm geholpen. Ben na een jaar weer teruggevallen in het zelfde schuitje. Mijn vrouw heeft me vanavond duidelijk gemaakt dat ik het beste me weer aan zou moeten melden voor een behandeling. Ben toch weer op de site van alcohol de baas terecht gekomen en zag het forum waar ik me voor aan kon melden. Heb een aantal berichten gelezen die me erg diep in mijn hart treffen. Ben met mezelf geconfronteerd na het lezen hiervan. Ik heb nu een besluit genomen om nu daadwerkelijk er een punt achter te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shir Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Zet hem op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Prairie: je bent van harte welkom. Gun je zelf een nuchter leven zou ik zeggen. Een beter leven en dus ook voor je vrouw. Kom schrijven bij ditjes en datjes. Zet die stap, heb moed. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Prairie; goed besluit er weer wat aan te gaan doen! Kom meeschrijven op ditjes en datjes en lucht je hart en voel je gesteund door de andere forumleden; we doen het samen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Hallo prairie,je hebt de juiste beslissing genomen!Ook van mij van harte welkom, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Prairie, ook namens mij van harte welkom. Ik sluit me bij de vorige schrijvers aan. Je bent van harte welkom op ditjes en datjes.Vandaag laten we weer de 1e staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden