Cashbat Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 Hallo allemaal,Ik ben een man van 45 , getrouwd en 2 kinderen.Sinds maandag 9 februari ben ik gestart met de internet behandeling. Ik drink al vele jaren tussen de 3 en de 6 flesjes bier per dag ('s avonds). Ik loop al 2 jaar bij de huisarts met klachten ( o.a. aanvallen van een lichtgevoel in het hoofd). de huisarts heeft mij 2x doorgestuurd naar een "duizeligheidspolie" maar hier werden geen bijzonderheden waargenomen!!!! Ik ben toen eens gaan zoeken op internet en ben er achter gekomen dat deze klachten kunnen worden herleid aan mijn alcoholgebruik, vandaar dat ik mij toen aangemeld heb bij ADB, na een wachttijd van 3 mnd kon ik dan eigenlijk beginnen. Ik hoop dat het voor mij net dat zetje wordt die ik nodig heb om geen alcohol meer aan te raken en weer lekker dingen kunnen doen die ik graag wil doen, zoals sporten e.d.groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 Cashbat,Alcohol is geen goede vriend. Heel slim van je om te stoppen. In de internetbehandeling zullen ze je daarbij goed ondersteunen. Als je eenmaal inzicht hebt in je drankgedrag, -patronen en -gedachten helpen ze je om daar helpende acties en andere gedachten tegenover te stellen.Succes en kom meepraten op onze dagelijkse dagdraad, te vinden onder de ditjes en datjes (elke dag wordt er een geopende door diegene die het eerst opstaat). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2009 Cashbat Welkom op het forum, haal er uit wat er in zit voor jezelf en haal hier zeker je steun, want die geven we met z`n allen. Ook kun je gewoon over van alles en nogwat praten maakt niet uit zolang je maar van de drank afblijft en iedere dag de eerste laat staan.Veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2009 Welkom Cashbat: ja die duizelingen zijn eng he? Ik had er op een gegeven moment enorme last van, vooral als ik in bed lag. Was het al bijna vergeten. Sterkte met het stoppen, je knapt dan heel snel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cashbat Geplaatst 16 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2009 Bedankt voor jullie welkoms groeten en de steun.Zaterdag sind langetijd een alcoholvrije dag gehad. zondag wel weer gedronken.Vandaag heb ik dat ook wel weer gemerkt aan die duizelingen, dus vandaag maar weer een alcoholvrije dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Hallo,ook van mij van harte welkom, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden