Spring naar bijdragen

28 januari 2019


MarQ

Aanbevolen berichten

"decompenseren"

 

....en welterusten allemaal.

Ik heb gedaan wat ik wilde doen in Groningen, en ben, althans voor mijn idee, weer een stukje verder. Dat verandert de werkelijkheid niet volledig. Hoe ik ermee omga wel iets. Mijn eigen perspectief ook. Dat perspectief is beduidend minder dan een half jaar geleden, maar beduidend beter dan een week geleden. En realistischer. Echt blij word ik er nog niet van, maar dat zal wel bijtrekken wellicht.

Dit zijn gewoon precies die elastiekjes die al te ver uitgerekt waren, en eigenlijk moesten die niet nog een keertje rekken.....en toch gebeurt dat nu.....tja...

Wel denk ik toch een beetje 'gevlucht' vanuit daar. De veiligheid die ik zocht vond ik dáár natuurlijk ook niet :huh:  (en laat niemand nou zeggen dat ik die "in mezelf' moet zoeken of gelijksoortig geblaat, want ik hak je kop eraf :);))

Rest mij nog voor de zoveelste keer uit te spreken dat het goud waard is een goede en betrokken huisarts te hebben. Maar ook natuurlijk, dat je alleen een goede betrokken huisarts kunt hebben als je dat de kans en ruimte geeft. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...