Spring naar bijdragen

ik ook maar dan

jojootje

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, ook ik wil me voorstellen, ik ben een alleenstaande moeder met 2 kids in de puberleeftijd, en doe het compleet fout, weet het in mijn hoofd maar goed uitvoeren no way
ik hou zoveel van mijn kids, waarom kap ik dan niet kan iemand mij dit uitleggen. heb een geweldige part time baan die ik helemaal aan het verkloten ben, waarom blijf ik zo'n slapzak. word helemaal crazy van mezelf, hellepie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste jojootje,

Van harte welkom,
Je vraagt je af waarom je het steeds verpest.
Dat is puur wat de verslaving met je doet.
Goed dat je je aangemeld hebt, dat betekent dat je er nu echt wat aan wilt gaan doen.
Je kan je aanmelden voor de gratis onlinebehandeling bij alcohol de baas.
En meeschrijven of lezen bij ditjes en datjes waar je vaak veel herkenning zal vinden.
Heb je het moeilijk?
Zeg help, en we komen je allemaal helpen.
Sterkte en succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jojootje,

kan me goed voorstellen dat je je verward voelt. het moeilijkste is erkennen dat je een probleem hebt en dat je het anders wilt doen.

in ieder geval Welkom op het forum!!! dat was stap één :D

kom bij ons op het ditje en datjes draadje, hier praten we dagelijks met elkaar, hier kunnen we onze problemen kwijt en is er altijd wel iemand die naar je luistert.
Maar bovenal lachen we met elkaar, delen we zin en onzin, leren we van elkaar, kunnen we serieus zijn, huilen, lachen en ontspannen!

geef niet zomaar de moed op en houdt vol, om naar jezelf te luisteren, ons te leren kennen en weer eens met een lach de dag door te komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jojo, probeer het stoppen met drinken als een spannende uitdaging te zien, het is een ontdekkingsreis naar wat jou werkelijk bezig houd en wat er aan gevoelens speelt en soms blijkt dat die zonder alcohol best wel meevallen en te hanteren zijn. Doe het per dag, niet te ver vooruit kijken en iedere dag opnieuw beslissen dat je deze dag niet gaat drinken, uitstellen tot morgen om dan de volgende dag het weer een dag uit te stellen. Het werkt!

Op het dagelijkse dagdraadje kun je meeschrijven over wat het met je doet en om tips vragen. Er is altijd wel iemand die je daarbij kan helpen.

Veel succes bij jouw ontdekkingsreis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...