Mari01 Geplaatst 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2009 Hallo allemaal,Sinds gisteren lees ik de ditjes & datjes van jullie allemaal. Goed om te zien dat veel van jullie al ver zijn in dit proces van loslaten en jezelf weer terugvinden. Althans zo voelt het voor mij.Zal me even voorstellen. Ik ben 36 (oke, oke, bijna 37) en me sinds twee jaar bewust van het feit dat ik teveel drink en eigenlijk niet zonder lijk te kunnen. Ben mijn baan bijna kwijt, heeft hier overigens niets mee te maken, maar zit nu wel hele dagen thuis en dan gaat die koelkast steeds vroeger open.Ik wil dit niet meer, wil weer vanuit mezelf leven en niet vanuit verslaving, daarom het moedige plan om vanaf morgen niet meer te drinken. Nu nog het laatste wijntje en dan: Mari Time :-) Vroeg naar bed maar, want om op mijn eerste dag met een kater te beginnen....Tot zover, ik blijf het forum en vooral de Ditjes @ Datjes blijven lezen en als ik het lef heb me er tegenaan bemoeien. Alvast veel dank voor wat ik van jullie lees en alle tips die her en der verspreid staan!Succes voor jullie allenMari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mari01 Geplaatst 23 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2009 Hoi Darjeeling,Bedankt voor je welkom. De rest is weg, zit nu aan de thee :-)Hoe gaat het met jou? Lukt het een beetje?groetjesmari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2009 Mari welkom op het forum praat gerust mee hoor en haal er je steun uitneem je zelf voor om iedere dag niet de eerste te nemensucces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ha Mari: moed bij elkaar rapen en je storten bij ditjes en datjes. Je begint met 'hallo' en de rest volgt vanzelf. Een aanrader is de internettherapie. Heb ik ook gevolgd toen ik hier kwam en zie, nu sta ik alweer vier maanden helemaal droog, en het bevalt me prima. WELKOM> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden