Spring naar bijdragen

Hallo .. ik kom me even voorstellen.

muisje

Aanbevolen berichten

Hallo lotgenoten .
Heb eindelijk de stap gezet om te minderen ...maar ik het kan ook in stoppen eindigen .
Sinds 3 dagen niets meer gedronken ,heb flinke hoofdpijn ,zeg tegen mezelf het zal een griepje zijn ...

Ben 68 jaar ,maar beter laat dan nooit
Ik kan heel veel redenen noemen waarom ik drink ,maar het ligt in mij zelf ..
groeten ..muisje
:camera:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Muisje, die hoofdpijn komt waarschijnlijk omdat je al 3 dagen gestopt bent met drinken, je lichaam gaat in verweer. iedere dag word het beter hoor

Goed van je om je hier aan te melden en als je het moeilijk hebt kom je gewoon praten bij ditjes en datjes

en iedere dag niet de eerste nemen en je gaat echt met sprongen vooruit

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muisje ga zoveel mogelijk water en het liefste zelf geperste groente sappen drinken
Een sap juicer koop je voor weinig geld. daar kan je elke groente in stoppen en dan blijft alleen het sap over en de pulp gata ergens anders naar toe
Rode bieten, appel, wortel en bleekselderij zijn echt verrukkelijk en erg goed voor je lever.
Maar drink zoveel als je kan dat versnelt het ontgiften

Welkom trouwens en geweldig dat je een andere weg in gaat slagen in je leven.
Ik heb een zus van mijn beppe en die is al 100 jaar en een andere zus os 98 en 96 jaar
Dus wat ik wil zeggen is, je bent nooit te oud om je leven te verbeteren.
Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Muisje en welkom hier!

Allereerst proficiat met je 4de alcoholvrije dag, wat een mooie stap heb je nu met jezelf ondernomen!

Leeftijd is maar een getalleke, ik heb niet de illusie dat ik rond m'n 70ste -als ik al zo ver mag komen- geen dingen meer doe die ik graag anders zou willen doen. Mijn moeder is op haar 70ste gestopt met drinken, doet het nu -bijna 10 jaar later- goed met alleen maar af en toe een glaasje wijn (grrr zij kan het wél... ). Voor nu wil ik je zeggen: kijk niet vooruit, neem het dag voor dag. Je hebt nu hoofdpijn, maar voelt het niet geweldig deze overwinning op jezelf... wie had dat gedacht?!

'sAvonds met een boek naar bed, 'smorgens zin in de dag, geen schuldgevoelens meer, geen zorgen meer, geen katers meer... het leven is zo gek nog niet zonder drank! Ik geniet veel bewuster, ben aktiever, haal zoveel meer uit het leven nu.

Goed dat je het hier gevonden hebt, lotgenoten helpen écht! Leuke foto heb je trouwens :D

Verwen jezelf maar lekker op andere manieren en hou vol dit, het is het kostbaarste geschenk dat je jezelf kan geven!

liefs,
Kaia :camera:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...