Spring naar bijdragen

nog een stopper (topper)


maggie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ook ik ben hier nieuw. Een paar dagen geleden de internetbehandeling begonnen. Het feit dat het al van start is gegaan, doet me goed. Nu nog de rest. Na het lezen van een paar berichten van anderen ben ik alleen bewuster van geworden dat het niet makkelijk zou worden. Ondanks alles wil ik het toch proberen. Waarom? Omdat onder de invloed van alcohol ben ik mijzelf niet, kan niet tot mijn recht komen.

Ik zal een lange reis door moeten maken om achter te komen waarom ik dit doe en wat doen om dit uiteindelijk te verhelpen...

Ik hoor graag van jullie; goed advies, goede raad, tips... zijn die er?

Liefs,
m.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo myckowa,
welkom hier. Goed dat je behandeling al is begonnen. Tip een van mij : Blijf lezen op het forum en als je een vraag heb kan je altijd hier terecht. Goed is ook om naar de ditjes en datjes te kijken. Ik ben zelf nog nieuw hier maar ik heb er enorm veel aan dat ik weet dat deze site er is.
Ik wens je vel geluk op de reis en veel sterkte maar ook blijheid en rust ....het komtallemaal
Groetjes Papillon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Myckowa: natuurlijk wordt het beter, waarom zouden we anders stoppen.
Feit is als je het ene probleem oplost komen er andere problemen tevoorschijn.
Problemen die er altijd wel waren maar nu eindelijk de aandacht krijgen.
Daar is moed voor nodig. Kalmte om dit te ondergaan en wijsheid.
Dat wens ik je toe. De eerste stap heb je gezet.
'Een blijde 'gestopte''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Welkom Myckowa,

Mijn tipje: zie het als een avontuur met jezelf. Jarenlang leefde je met de drank, dus hoe dat was weten we nu wel. Je krijgt maar 1 leven, dus nu is het tijd voor wat anders. You're a man/woman with a mission! Het is heftig hoor zo'n hardnekkige gewoonte afleren, maar de beloning is er dan ook naar, je krijgt er zoveel van jezelf voor terug, en dat voelt veel meer alive!!!

Ik vind het mooi dat je het over een lange reis hebt, want ik zie het ook als een reis in en met jezelf. En ook al is die niet altijd even gemakkelijk, ik zou willen dat ik em al jaren eerder maakte! Want ik geniet zoveel meer en er valt nog zoveel te leren, te doen, te ontwikkelen... zonder die versluierende roes!

liefs en hou vol!
Kaia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...