silverwings Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Hallo allemaalik ben een vrouw van 42 en worstel 5 jaar met mijn alcohol gebruik.Ik wil daar in aan brengen.Ik zit momenteel in de 2e fase bij de internetbehandeling, en ik vind het moeilijk om het patroon te doorbreken.Ik zit er dan ook aan te denken om naast de internetbehandeling ook hulp te gaan zoeken bij een of andere instelling/kliniek.Heeft een van jullie daar ervaring mee?Ik gebruik op dit moment ook campral, maar merk daar weinig van.Ik hoop wat te kunnen leren van jullie ervaringen, en zo uiteindelijk mijn doel te bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Hoi Silverwings: van harte welkom hier. Ik heb geen ervaring met klinieken of zo.Wel AA en hier de internetbehandeling. Ik heb ook geen ervaring met de medicijnen.Wel kan ik je het forum hier van harte aanbevelen.Als je schrijft wat zoal in je hoofd omgaat kan je veel via de ander van jezelf leren.Ik heb hier geleerd om van de drank af te komen!!Nu al bijna vijf maanden drankloos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Hallo Silverwings!Goed van je dat je het aan ''t aanpakken bent!Ikzelf ben gestopt met refusal (dan word je beroerd als je erbij drinkt). Daarnaast heb ik Campral gebruikt, maar daar merkte ik weinig van, behalven dat ik last van diarree kreeg. Een nadeel is ook dat je zoveel pillen ervan moet slikken!Na vorig jaar 8 maanden (met behulp van de internetbegeleiding) droog te hebben gestaan, heb ik de fout gemaakt te denken dat ik wel af en toe...'Je raadt het al, ik was binnen de kortste tijden weer terug bij af. En het nogmaals proberen te stoppen viel me vele malen moeilijker dan de eerste keer!Uiteindelijk ben ik nu vanaf eind januari weer zonder alcohol, dit keer met behulp van Revia (of Natraxen) , een andere trekremmer. Voor mijn gevoel werkt deze uitstekend, ik heb nauwelijks trek.Misschien is het ook een idee om mee te praten op het forum, daar heb ik, en al velen, heel veel aan (gehad!). Het is net vaak die extra aanmoediging, het meeleven wat je nodig hebt!Probeer het is, je bent van harte welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Hoi Silverwings,ik heb geen ervaring met medicijnen, klinieken en dergelijke maar wens je wel een warm welkom.Laat iedere dag de eerste staan en kom meepraten bij ditjes en datjes daar kun je een heleboel antwoorden krijgen op je vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jolandaatje Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 hallo met jolanda moet je zeker doen kliniek helpt enormmmmalleen een internetbehandeling is echt teweinig hoor ik spreekuit ervaring laat ik zeggen dat ik vijf jaar geleden al kliniek in enuit ben geweest therapie hier en daar maar als je er zelf niet klaar voorbent of dat je nog in de fase zit ach een kan nog wel en na drie manndenmoet het toch oke zijn dan hou je je zelf voor de gek de laatste opnamewas vijf maanden geleden wat ik daar zag en meemaakte heb ik nognooit meegemaakt wat een verslaving met je kan doen tjee ben zo geschrokkenvanalles ik weet nu wel beter zal zorgen dat ik nooit meer terugga naar een kliniekwaarom nou drank maakt zoveel kapot je lichaam je leven ben nu vijf maandenclean en het voelt zooooooo goed heb er zoveeeeeel voor terug gekregen dat ishet allerbelangrijkste in mijn leven nu en als het mij lukt na tig keren proberenlukt het jou ook weet ik zeker geloof in jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden