silverwings Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Hallo allemaalik ben een vrouw van 42 en worstel 5 jaar met mijn alcohol gebruik.Ik wil daar in aan brengen.Ik zit momenteel in de 2e fase bij de internetbehandeling, en ik vind het moeilijk om het patroon te doorbreken.Ik zit er dan ook aan te denken om naast de internetbehandeling ook hulp te gaan zoeken bij een of andere instelling/kliniek.Heeft een van jullie daar ervaring mee?Ik gebruik op dit moment ook campral, maar merk daar weinig van.Ik hoop wat te kunnen leren van jullie ervaringen, en zo uiteindelijk mijn doel te bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Hoi Silverwings: van harte welkom hier. Ik heb geen ervaring met klinieken of zo.Wel AA en hier de internetbehandeling. Ik heb ook geen ervaring met de medicijnen.Wel kan ik je het forum hier van harte aanbevelen.Als je schrijft wat zoal in je hoofd omgaat kan je veel via de ander van jezelf leren.Ik heb hier geleerd om van de drank af te komen!!Nu al bijna vijf maanden drankloos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...