Spring naar bijdragen

Hallo Lotgenoten

waterman

Aanbevolen berichten

Hier een ex kroegbaas die in het verleden twee gezinnen.....twee mooie dochters en onlangs na een terugval een mooie relatie is kwijtgeraakt.......

Dacht dat het vanzelf wel zou oplossen...... en was bezig een nieuw leven op te bouwen, nieuwe vriendin, nieuwe carriere als grafisch vormgever/webdesigner.
Een eigen kroeg was niets voor mij...was in het verleden afgestudeerd als vormgever en vorig jaar maar opleiding tot webdesigner gevolgd.
Ging allemaal prima.......

Het lost zich dus niet vanzelf op....het blijft een gevecht.

Ben nu weer op mezelf.....weer onder behandeling bij GGZ.......en wil voorgoed met het moster afrekenen.

Ben in ieder geval weer nuchter........Bij mij duurd zo,n terugval meestal 6/9 dagen en dan krabbel ik langzaam weer op om maar weer eens totaal te stoppen......dit doe ik altijd uitmezelf en zonder hulp....maar dit was de druppel.

Het heeft mijn leven weer totaal op zijn kop gezet.

In ieder geval heb ik me eens hier op dit forum aangemeld omdat je hier wel begrip kunt vinden voor de ziekte.

Groetjes........R

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waterman: van harte welkom hier. Jemig ja, een keer van die zooi afkomen, ja.
Een lange adem moet je hebben.
Maar als je vandaag begint, deze 24 uur is te overzien.
Leven van dag tot dag en niet tever vooruit kijken.
De aangerichte schade ook proberen te herstellen waar het nog kan en zo langzaam, stapje voor stapje, opnieuw beginnen. Kom op het forum schrijven zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...