Flocko Geplaatst 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst 4 april 2009 Hoi allemaal,Vandaag aangemeld bij ADB. Ik ben een hardwerkende vrouw van 31 jaar en al tijden drink ik teveel.Het is zo vermoeiend! Als ik niet drink, ben ik met drank bezig, als ik drink kan ik niet meer stoppen. Soms 2 dagen doorgaan, weg zijn mijn vrije dagen!Samen met mijn psychotherapeut heb ik besloten om nu eindelijk wat aan dit probleem te doen voordat er echt iets misgaat. Refusal, ga ik nog vragen aan de huisarts, AA- bijeenkomsten en hopelijk ook steun via dit forum.Alvast bedankt!Groetjes van Flocko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst 5 april 2009 Hallo Flocko,Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst 5 april 2009 Flocko: welkom hier op het forum. Ik ben hier al heel lang en nu ik jouw verhaal lees weet ik weer waarom ik ook nog heel lang hier blijf. Ik had zo'n 'oh ja, zo was het' moment.Dat drinken zo vermoeiend is en dat al je vrije dagen eraan op gaan.Dat drinken gewoon niet meer leuk is. Dat je leven aan je voorbij gaat en alle mooie dingen mist.Het begint er mee door vandaag die eerste te laten staan.24 uur vooruit denken en niet verder.Je bent nog zo jong en als je nu stopt dan kan je terug kijken naar een tijd waarin je dus geleerd hebt dat drinken niks voor jou is en het geleerde meenemen de toekomst in.Sterkte ermee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst 5 april 2009 Flocko welkom hier en kom praten bij de dagdraad in moeilijke momenten of om te lezen hoe anderen het ervaren Succes hoor en laat iedere dag de eerste staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden