Loontje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Hallo lieve mensen!!Ik ben loontje n 39 jarige vrouw?meisje uit HaarlemIk ben zo blij dat ik dit forum heb gevonden en juist op het moment dat ik het het hardste nodig heb!!Ik noem mezelf altijd n Alcokalist (gebruik Alcohol en Cocaïne altijd samen)... of bingedrinkerZondag ben ik met het stomme idee naar het park gegaan (onder het mom van....) om lekker met mn hondje te wandelen....maar ver kwam ik niet want kwam oude bekende tegen ...ze vroeg ff wat drinken? En ik dacht ...ach één wijntje kan wel of zelfs twee maar nee hoor het werd meteen weer écht Zuipe.....ben hier echt helemaal stuk van want ik had niks meer gebruikt sinds vorig jaar!!Het enige waar ik blij over ben is dat ik de coke dit keer heb laten staan (omdat ik geen geld had).....Ik lust eigenlijk helemaal geen alcohol en het is bij mij dan ook meestal een mengeling van drugs en alcohol..Ik ben n vrouw met Borderline ...heftig emotioneel en impulsief dus vandaar dat het weer mis is gegaan denk ik ..Gelukkig is dit eindelijk is n forum waar de middelen niet gepromoot worden....(drugsforum bijv.) maar waar je écht hulp kan vinden!!Voorlopig kan ik weer n hele tijd droog staan omdat het zo heftig is dat ik echt niet nog n keer wil maar de zomer komt eraan en daar zitten de valkuilenDie rot triggers....De zon....leuke muziek...terrasje...strand....feestjes...voorlopig maar thuis blijven en niks van dat alles!!Zijn er nog meer die Polygebruiker zijn? (meerdere middelen)Groet Ilona Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Hallo,ben hier nu voor het eerst dus ben alles maar eens aan het doorlezen. ik ben een man van 25 jaar, heb/had een goede baan en heb eigenlijk geen zorgen. zit nu zonder werk onder andere ivm de crisis. heb de laatste 2 jaar veel problemen gehad met relaties en ben in de tussentijd erg veel gaan drinken en het ging steeds geleidelijker... nu ik thuis zit merk ik dat ik erg veel drink, ik begin meestal na 3 uur met een biertje maar als ik om 11 uur op bed ga heb ik er al een stuk of 10 op en dat iedere dag en ik vind dit heel erg, ik wil daar vanaf , maar ja hoe?! ook gok ik best veel, ik weet ook wel dat dit komt omdat ik de hele dag thuis ben maar uiteindelijk is dit 2 jaar geleden begonnen, gewoon een biertje en gewoon ff een keertje gokken op internet..... wie heeft hier nog meer ervaring mee??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 8 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Hoi Tim25Nou jij ook welkom....mssn ff je eigen topic aanmaken zodat andere het kunnen lezen?? Groetjes en Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 he loontje,de eerste stap is gezet en welkom op het forum!JJaaaa, ik ben ook polygebruiker en in onderzoek voor borderline! je bent dus niet de enige wel heb ik bemerkt dat drank het hoofdbestandsdeel is voor mij, zonder drank helemaal geen drugs, het laatste lijntje was voor mij alweer 2 jaar terug, ok ik lieg een beetje zo af en toe een jointje doe ik nog wel.maar goed, ik heb een drank en een psychischprobleem en daar werk ik hard aan de drugs is voor mij verleden tijd maar zal uiteraard altijd een schaduw zijn waar ik niet vanaf kom.Over het algemeen zijn we hier heel terughoudend met vertellen wat en hoeveel je hebt gebruikt, heel simpel omdat het inderdaad niet gepromoot wordt. de essentie ligt in het feit dat we alles de baas willen worden en niet stoer hoeven doen van "wat kan jij aan en jij en jij"kom er lekker bij kletsen en mocht je het moeilijk krijgen, schreeuw het uit en er is altijd wel iemand om te kletsen en te analyseren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 9 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Wat fijn om wakker te worden en nog wat van deze fijne berichtjes te lezen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst 11 april 2009 Hoi Loontje!Goed dat je je hebt aangemeld, ik ben er ook pas sinds kort en ik merk dat het me heel goed doet. Iedereen steunt elkaar, wat je ook "hebt" en er is maar 1 ding belangrijk, namelijk de baas worden over jezelf en de controle weer terug in het leven, althans, zo zie ik het.Ik heb geen psychische problemen (meer), hele tijd geleden wel depressief geweest, maar verder gaat het goed. Ook geen polygebruiker, alhoewel ik ook wel eens op een feestje wat tot me heb genomen..Maar, nogmaals, dat maakt hier niet uit.Heb je het moeilijk, schreeuw het hier lekker uit!!Succes en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst 13 april 2009 Ilona: ja herkenbaar, en je schrikt je rot van je eigen gedrag.Hier op het forum heb ik geleerd om beter na te denken voordat ik wat doe.Ik was ook altijd heel impulsief of ik dacht 'ach eentje'... ja mooi niet dus.Je bent al aardig thuis op het forum zie ik, sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden