maggie Geplaatst 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst 5 april 2009 Hoi allemaal,Sinds enige tijd kom ik meelezen en soms iets van mijzelf toevoegen op dit forum.Ik heb me nog niet voorgesteld en niets over mijzelf verteld, bij deze alsnog:Ik ben Maggie, 31 jaar, leuke baan, leuk huis, net mijn relatie beëindigd. Ja door alcohol... heb er erg moeilijk mee en kan dit nog steeds niet accepteren.Dat ik een alcoholprobleem heb, weet ik al sinds 2006. Echter pas dit jaar, pas een maand geleden ben ik dit echt gaan inzien..Het forum vind ik heel fijn, vaak zit ik hier de verhalen te lezen met tranen in mijn ogen. Omdat het zo herkenbaar is. Omdat ik bang ben en vaak de kracht niet kan vinden om verder te gaan. Echter blijf ik proberen met de hoop dat het uiteindelijk wel lukt!Bedankt dat jullie er zijn!liefs,m. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst 5 april 2009 Hallo Maggie!Welkom hier!Het is best een grote stap die je hebt gezet, door hier te schrijven!Ik hoop dat het je helpt, schrijf mee, lees mee, en hopenlijk wordt jouw probleem door de herkenning met lotgenoten wat hanteerbaarder!Succes, Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst 5 april 2009 Maggie, goed van je om je hier aan te melden, ik vind persoonlijk dat je er heel veel aan hebt, en dat dit forum je mede de kracht geeft om door te gaan. Kom praten bij de dagdraad als het even moeilijk word en anders kun je er ook gewoon kleppen hoor.En drank maakt op den duur nog meer kapot dan alleen je relatie hoor.Succes en neem jezelf voor om iedere dag de eerste niet te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst 13 april 2009 Maggie: kom met ons mee praten bij ditjes en datjes! Je bent van harte welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden