Spring naar bijdragen

opnieuw voorstellen.. maresch.


Maresch

Aanbevolen berichten

Hoi! Hier Maresch weer terug na zo'n zeven maanden.. Ik heb het helaas niet droog gehouden.. Een nieuwe lente en en nieuw begin - of zoiets, zullen we maar zeggen?

Even in het kort iets over mezelf. 46 jaar, werk als logistiek medewerker om de schoorsteen te laten roken, daarnaast amateur muzikant ( heel soms semi professioneel, maar da's al een tijdje geleden) Ik hou van wandelen, film, cultuur, beetje sporten, en ja... van drinken, veel drinken..

Alcoholgeschiedenis vanaf m'n zeventiende, in wisselende stadia: van strikt geheelonthouder tot om 9 uur 's ochtends al straal bezopen..
De laatste tijd drink ik een paar keer per week stevig, 's avonds laat alleen thuis. In het openbaar drinken heb ik opgegeven na vele pijnlijke ervaringen onder invloed. Sociaal drinken.. Als er al zoiets bestaat, niet voor mij, tenminste. Ik drink om high te worden, en als even kan knock out te gaan. Daar is niks sociaals aan, toch? Drugs dat is het, en niet anders!

Vorig jaar gestopt voor kort, na een oogtrombose. Goed afgelopen, maar ik moet wel medicijnen gebruiken. Gezondheid is verder goed, met het oog zie ik weer redelijk, maar met een lichte waas onderin. Maar ik kreeg last van depressies, een totaal gevoel van leegte en zinloosheid.. En van plotselinge woedeaanvallen die ik niet altijd kon onderdrukken; ik heb zelfs nog een keer flinke stennis gehad op m'n werk! Vreemd.. ik kan heel goed een paar dagen zonder drank, soms langer.. Lichamelijk zou ik niet afhankelijk moeten zijn. Maar ja, om het in die toestand vol te houden is zo verdraaid moeilijk..

Maar zo gaat het toch ook niet langer!

Ik ben niet elke dag online, maar graag tot later!

Groeten van Maresch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...