poly Geplaatst 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst 12 april 2009 Dag,ik heb me net aangemeld en wil me even voorstellen.Mijn naam is 'Poly' en ik ben op 14 januari '09 gestopt met drinken.Ik heb van jongs af gedronken en meerdere keren geprobeerd te stoppen of het drinken in de hand te houden,ben nu 46 jaar en mijn leven begint langzaam maar zeker weer inhoud te krijgen.Dit even in het kort,mischien dat ik later meer vertel als dat zo uit komt.afz.Poly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst 12 april 2009 Welkom Poly, goed van je dat je gestopt bent en al bijna 3 maanden da`s wat waard hoor, kom regelmatig meepraten bij ditjes en datjes op de dagdraad voor steun en lotgenoten.Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst 13 april 2009 hai Poly, ik ben ook 46 en ben in juni 2007 gestopt en dat jaar nog 1x gestruikeld. Ik heb geen spijt dat ik gestopt ben en inmiddels hoeft het ook niet meer van mij.Je staat dus al 3 maanden droog! knap zeg!Welkom hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst 13 april 2009 Ha Poly, ja ik zag je al op het forum. Goed van je dat je ons hebt gevonden.En je doet het al harstikke goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden