Diana Geplaatst 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst 13 april 2009 Hallo,Ik ben Diana,35 jaar en sinds vandaag gestopt. Gisteren besloten en wat ik in huis had door de gootsteen gespoeld en vandaag dus de eerste dag. Gisteren werd ik gewezen op dit forum en me nu dus ook maar aangemeld.Groetjes Diana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst 13 april 2009 Welkom Diana, goed van je dat je de drank vaarwel zegt, succes en kom mee praten bij ditjes en datjes op de dagdraad.Neem je zelf voor om iedere dag de eerste te laten staan dat helpt je al enorm.Succes en volhouden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst 14 april 2009 Hallo Diana,hartstikke goed dat je gestopt ben,nu doorzetten;elke dag is er één!Ik heb me ook net aangemeld,ben 14 januari gestopt maar weet als de dag van vandaag hoe dat voelde,wens je dan ook heel veel sterkte de eerste dagen/weken vooral,het is het waard,als ik bekijk hoe ik me toen voelde en nu dan is dat een wereld van verschil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst 14 april 2009 Hai Diana, welkom hier! Je hebt dus de weg gevonden naar dit forum Top!Ik ben abri op het andere forum, hier heet ik Tapas (zo heet mijn hond eigenlijk)We schrijven hier dagelijks op 'ditjes,datjes & dagdraad'... je kunt het zien als een soort huiskamer waar altijd wel iemand aanwezig is, soms gaat het 'nergens' over (ditjes en datjes) maar als iemand in nood is dan komt iedereen in actie, of als iemand trek heeft dan praten we diegene hopelijk weer door het trekmoment heen... verder als je gewoon effe je verhaal kwijt wilt kan dat ook daar.tot snel ziens op de dagdraad!groetAbri-Tapas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 april 2009 Rapport Share Geplaatst 14 april 2009 Diana: van harte welkom hier!!! De eerste stap is gezet! Proficiat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 14 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2009 dank jullie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden